yed300250
הכי מטוקבקות
    צילום: AP
    ממון • 25.04.2016
    השעון הנכון: כ־13 מיליון "אפל ווטש" נמכרו תוך שנה
    שגיא כהן

    השעון החכם של אפל מצליח יותר מהצפוי? אף שיש המגדירים אותו כ"פלופ" מסחרי, אפל מכרה עד היום, שנה בדיוק לאחר ההשקה, 12־13 מיליון מכשירי אפל ווטש. כך לפי הערכות אנליסטים שפורסמו בוול סטריט ג'ורנל. אפל לא חשפה עדיין את נתוני המכירות הרשמיים של השעון.

     

    לשם השוואה, זה פי 2 מאשר מספר האייפונים שנמכרו בשנה הראשונה לאחר ההשקה המקורית.

     

    לפי ההערכה, אפל כבר מגלגלת 6 מיליארד דולר ממכירות השעונים החכמים, פי 3 מההכנסות השנתיות של פיטביט, אחת מהחבורת המובילות לייצור צמידי כושר חכמים. בנוסף אפל מחזיקה ב־61% משוק השעונים החכמים הגלובלי, לפי סוכנות המחקר IDC.

     

    עם זאת, עדיין יש בעיות בשעון: חוויית המשתמש אינה מספיק טובה, הוא איטי יחסית ונתפס כגאדג'ט מותרות נישתי ולא כאביזר הכרחי. והכי חשוב: לא ברור למה משתמשים זקוקים גם לשעון חכם וגם לסמארטפון.

     

    אפל ווטש הוא שעון חכם הכולל מסך מגע, ו"כתר דיגיטלי", חוגה המאפשרת לגלול בין התפריטים ולעשות זום. השעון מחייב שיהיה לכם גם אייפון; הוא מסתנכרן אלחוטית עם האייפון, ומציג מידע כמו מזג אוויר, התראות, מיילים, עדכוני חדשות, אירועים מיומן פגישות, ועוד. ניתן גם לבצע דרכו שיחות קוליות ולהשיב להודעות טקסט באמצעות הכתבה קולית.

     


    פרסום ראשון: 25.04.16 , 21:04
    yed660100