yed300250
הכי מטוקבקות
    צילום: גבריאל בהרליה
    7 לילות • 27.09.2016
    רומן על אמת
    הקאמבק המדובר שלה ושל קוונטין טרנטינו. הצורך להוכיח את עצמה בגלל איך שהיא נראית. הקשר עם אביה, זוגתו וילדיהם. ההשפעה העמוקה של אמה. דניאלה פיק פותחת שנה: אני בכלל לא מה שאתם חושבים
    רז שכניק

    שיחת טלפון אחת, אחרי שש שנים שבהן לא ראו זה את זה, הספיקה לפתוח מחדש את דלת היחסים בין דניאלה פיק וקוונטין טרנטינו. ״דיברנו ופתאום היה ברור שזה מה שאנחנו רוצים, להיות ביחד״, היא מספרת ומסרבת לחשוף מי צילצל למי. ״אז טסתי לאירופה והאהבה הייתה שם. לא החלטנו להיות בקשר, זה קרה פשוט מעצמו. בשש השנים שלא התראינו הייתי בזוגיות, היה לי חבר שנתיים ואחר כך עוד חבר במשך שנה וחצי. אני מניחה ששנינו חשבנו והעלינו על דעתנו שזה יכול לקרות בינינו שוב מתישהו, אבל אף אחד לא עשה משהו בכיוון. ופתאום זה קרה. זה באמת מטורף. בשיחת טלפון אחת הדברים נהיו ברורים ופתאום אמרנו שהולכים על זה. משהו עכשיו פשוט מתאים. כבר אז התאהבנו, והאהבה נשארה".

     

    רואה קליפים של צביקה ביוטיוב. טרנטינו
    רואה קליפים של צביקה ביוטיוב. טרנטינו

     

    לא חששת להיכנס לקשר כזה שוב?

     

    "אני מאוד רומנטיקנית וכשאני מרגישה משהו אני הולכת עליו. לא משנה אם הוא מפורסם או מישהו שאני מכירה מהילדות מרמת־השרון. כל עוד אני מרגישה שזה טוב, אני לא מוטרדת מ'מה יקרה אם'. לא קל למצוא מישהו שטוב לך איתו וזה שווה את המאמץ, ההשקעה והטיסות. מה יותר טוב מלהיות בזוגיות שכיף לך בה?״

     

    כיוון שלא ממש דיברת על זה גם אז, בואי נעשה סדר: איך בכלל הכרתם?

     

    "הוא הגיע לפה ב־2009 לפרימיירה של ׳ממזרים חסרי כבוד׳ ויורם ולאה גלובוס, שמאוד קרובים למשפחה שלי, הזמינו אותי למקום בנמל תל אביב. הגעתי ובצורה הכי מקרית נפגשנו. ידעתי שהוא שם, אבל לא עשיתי משהו יוצא דופן כדי שנכיר. היה ברור שיש בינינו כימיה מיוחדת. החלפנו טלפונים, למחרת התחלנו לצאת ואחרי שהכרנו לא עזבנו אחד את השני לכל אורך השהות שלו בארץ".

     

    מתי אמרת לעצמך שזה רציני?

     

    "אם זה היה סתם קשר לא הייתי טסה לרומא יום אחרי שעזב את ישראל. לאחר מכן טסנו ללוס־אנג'לס ואז חזרתי ונסעתי שוב".

     

    זוגיות עם בן אדם, לא עם שטיח אדום. פיק וטרנטינו ב־2009
    זוגיות עם בן אדם, לא עם שטיח אדום. פיק וטרנטינו ב־2009

     

    כמה זמן הייתם יחד בסיבוב הראשון?

     

    "משהו כמו שלושה חודשים. פרידה שהשאירה טעם של עוד. זה היה מאוד רציני, אבל לא בטיימינג הנכון. הייתי אז בת 25 והוא בן 46".

     

    נו והיום את בת 32 והוא בן 53. הפער לא קטן. חיפשת דמות דומיננטית בחייך?

     

    "אני צריכה גבר חזק כי אני אישה מאוד חזקה. הגבר שלי צריך להיות דומיננטי, עם כריזמה ואמביציה. לא רוצה לשבת ולנווט את הגבר שלי במה לעשות כשהוא קם בבוקר. הוא צריך להיות עצמאי כמוני. אני עושה הכל לבד, כולל להרים ספה אם צריך, וזה נחמד להיות עם גבר חזק כי אני גם יכולה להישען עליו".

     

    טוב, את גם באה מבית בוהמייני. לא עושים בו עניין מהפרשי גיל, או מכלום בעצם.

     

    "זה לא נכון. הבית שלנו ממש שמרני. אנחנו הכי לא טייפקאסט של אמנים. אף פעם לא הלכתי למסיבות טבע או עשיתי סמים ואלכוהול. אני לא שותה בכלל. אנחנו לא פתוחים לדברים האלה. ההורים פשוט לא התערבו לי אף פעם בחיים הרומנטיים. אני ילדה אחראית מגיל קטן. לא נעלמתי אף פעם ולא שכחתי מפתח בחיים".

     

    בסרטים של טרנטינו יש המון אלימות קשה ומוטיבים של נקמה ודמויות נשים בעייתיות. לא חששת לצאת עם אדם כזה?

     

    "הוא מקסים, מבריק, מעניין ונורא נחמד לאנשים. יש המון ממנו באמנות שלו ומי שמכיר אותו יכול לראות את ההקשרים הברורים לסרטים. עולם האסוציאציות שלו נמצא בצורה מאוד מדויקת במה שהוא עושה. הוא גם מצחיק אותי בטירוף. בכלל, אנחנו צוחקים המון. הוא איש נורא חם ולבבי ושנון והוא גם הכי חתיך שיש בעיניי".

     

    איך נראה ערב רגיל שלכם?

     

    "מסעדות, ארוחות בבית. רואים המון סרטים. כמו כל זוג".

     

    ראית את כל הסרטים שלו?

     

    ״כן, חוץ מ׳ג׳קי בראון׳, ׳ארבעה חדרים׳ ואת ׳שמונת השנואים׳ שאני אמורה לראות בקרוב. את ׳חסין מוות׳ ראינו ביחד. מאוד אהבתי״.

     

    אז התהפכה לך התפיסה לגביו כשהכרתם?

     

     

    ״לא הגעתי עם איזושהי מחשבה לפני כן שהתהפכה לי. אני נורא רגילה לא לחשוב על אנשים מוכרים לפי הדימוי שלהם כי אני מכירה את הפער בין הציבורי והאישי מאבא שלי".

     

    אגב, הוא פגש כבר את ההורים?

     

    "עדיין לא. גם לא יצא וגם אני לא חושבת שצריך להיפגש עם ההורים כל כך מהר. לא צריך לעשות דברים לפני הזמן שלהם. הכל קול והכל יקרה בזמן שלו, אבל ההורים יפגשו אותו בקרוב. שרונה (אחותה של דניאלה - ר.ש) פגשה אותו והיה ממש כיף. היינו בפריז ביחד איתה והרגיש מאוד טבעי".

     

    הוא יודע שאבא מוזיקאי מאוד מפורסם?

     

    "בכל מקום מסבירים לו וגם מראים לו ביו־טיוב שירים. הוא ראה קטעים שלו מהמחזמר ׳שיער׳ (פיק כיכב בו בשנות ה־70 - ר.ש). הוא מאוד מתעניין גם בשירים שלי".

     

     

    תעברי לאל־איי במקרה כזה?

     

    "לא חושבת שארצה לעזוב את ישראל, ואי־אפשר לדעת מה יהיה. כרגע טוב לי ואנחנו בתחילת הקשר עדיין. זה לא נכון לתת תשובות מאוד גורפות עדיין. אני לא יכולה להתאהב במישהו שלא יוכל להיות חלק מהחיים שלי לאורך זמן".

     

     

    * * *

     

    הקרב הנוכחי של שרת התרבות מול עולם הקולנוע הספיק להשכיח את הסיבוב הקודם שהתרחש לפני כחודשיים בפתיחת פסטיבל ירושלים, בנוכחות טרנטינו, שהגיע כאורח כבוד. רגב נאמה, הקהל שרק בוז ואחר כך הותקלה על ידי כתבת 'ערב טוב עם גיא פינס', ששאלה את השרה אילו סרטים שלו היא אוהבת.

     

    "רגע רגע רגע רגע" השיבה רגב בקטע שהפך כבר לקאלט. אחרי שנלחש השם 'ספרות זולה', רגב אימצה אותו בחום. כשנשאלה מה היא אהבה בסרט, החלה לגמגם על "הנגיעות הנכונות" ו"המערכת המורכבת בין גברים ונשים". טרנטינו היה שם, וצחק. "הוא ראה שיש עניין, שמע שצעקו לה בוז והסברתי לו מה קרה", מספרת פיק. "חברים שלו הסבירו לו גם את הראיון בגיא פינס וגם מזה הוא צחק מאוד".

     

    ביקורו האחרון סיפק גם הזדמנות לפגוש אותו מקרוב - בחור נחמד עם צחוק קולני שנהנה מדיאלוג עם הקהל ומטורף על 'מי מפחד מהזאב הרע' של אהרון קשלס ונבות פפושדו - וגם לבחון את האינטראקציה בינו ובין זוגתו הישנה־חדשה. השניים, איך לומר, בהחלט נראים כמו זוג מאוהב בתחילת הקשר, עם הרבה גינוני חיבה ובדיחות פרטיות.

     

    נראה כאילו תיכננתם מראש להפוך את הקשר לציבורי כשהוא הגיע לפה.

     

    "ידענו שכשנבוא לארץ, הקשר בעצם ייחשף, היינו מוכנים לזה ובעיקר אני הייתי מוכנה. ידעתי שיהיה בלגן תקשורתי ופפראצי. לא הסתתרנו, יצאנו רגיל וזהו. בכל מקום שאנחנו מגיעים אליו מישהו ידליף".

     

    מבחינת הפפראצי, איפה היה יותר טירוף?

     

    "פה. בגלל שאני מוכרת כאן אז אני מרגישה את ההמולה יותר. גם ברומא היו פפראצי. בכל מקום יש. בלוס־אנג'לס הוא יודע יותר לווסת את זה. ללכת למקומות שידוע שאין בהם צלמים. כמו שאני יודעת, נגיד, שבשדרות רוטשילד יהיו יותר פפראצי מאשר באזורי חן. בארץ אני יותר מרגישה את זה גם כי אנחנו נוסעים למקומות מוכרים מאוד. אנחנו לא רוצים להסתתר".

     

    כרגע הקשר הוא טרנס־אטלנטי, כל כמה שבועות פיק עולה על מטוס ללוס־אנג'לס ובימים אלה הם מדלגים בין פסטיבלי סרטים באירופה. "אתה בזוגיות עם מישהו ולא עם השטיח האדום שעליו הוא עומד. גדלתי באור הזרקורים, אז אני לא מתרגשת משום דבר שקשור לזה".

     

    להיות באוסקר למשל, לא ירגש אותך?

     

    "כשאגיע לשם אתקשר אליך לספר אם התרגשתי".

     

    אנשים מבקשים ממך להעביר אליו דברים?

     

    "המון. הפכתי להיות עובדת של קרן הקולנוע הישראלי. האוטו שלי היה מלא בתסריטים. אני מאוד נחמדה ולא רציתי להיות מה שמפריד בין האדם לבין הגשמת החלום שלו. העברתי את כל מה שיכולתי".

     

    אז אנשים יותר נחמדים אלייך עכשיו?

     

    ״כן, גם כאלה שלא היו נחמדים אליי לפני כן״.

     

    מי למשל?

     

    ״חברות מסחריות, כאלה שיכולים לקחת אותי לקמפיינים, יחצנים, אנשים מהטלוויזיה. זה בטוח העלה את המחיר שלי בעיניהם אבל אני לא מוכנה לשלם את המחיר שהם רוצים כדי שאעשה דברים״.

     

    איזה דברים?

     

    ״זה תמיד קמפיין שבו רוצים גם שאדבר על חיי האישיים. אבל זה נעצר שם. גם אם זה הרבה כסף, זה נעצר בשלב הראיון. אומרים לי, 'אני לוקח אותך לקמפיין מאוד גדול אבל את חייבת לדבר על החיים הרומנטיים שלך, המשפחה והכל.' אני כמובן מסרבת. בחו"ל משלמים הרבה יותר ולאף אחד לא אכפת מה אני אומרת או לא אומרת. אני לא מספקת את הסחורה. לא עונה לטלפונים".

     

     

    * * *

     

    משפחת פיק היא לא שושלת גפן־דיין והחשדנות עברה בתורשה גם לדניאלה, ששומרת על ענייניה האינטימיים בקנאות של קצינה ב־8200. גם בסיבוב הקודם של יחסיה עם טרנטינו, לא רצה לספר אם היא שיכתבה שורה בתסריט או שיצא לה לשחק פרוט נינג'ה עם חרבות של האטורי האנזו בחברת אומה תורמן.

     

    החשדנות הזאת לא תמיד עשתה לה טוב עם עיתונאים, שנפגשו עם דף מסרים ולא עם בנאדם, ולכן ציירו אותה לא פעם באופן שרחוק ממה שהיא באמת. והאמת שהיא אישה לעניין. רהוטה, רצינית, מצחיקה, שמחה, בלי גרם רוע. ומי שטרח להקשיב לשירים שהוציאה, גילה אמנית פופ לא רעה בכלל.

     

    כבר בתחילת העשור הקודם, כשדמויות פופולריות כמו סטטיק התכוננו לבר־מצווה, דניאלה עשתה פופ ישראלי מעולה עם אחותה שרונה והשתיים כבשו את הרדיו עם 'השיר הזה', 'שוב הגשם' והביצוע המחודש ל'תמיד עולה המנגינה'. על פניו, עם הכישרון, הייחוס, המראה והעבודה הקשה, פיק הייתה אמורה לפתח קריירה מצליחה ויציבה. אלא שכמו במקרים רבים אחרים, אחרי החיבוק החם בתחילת הדרך היא לא מצאה את המסלול חזרה לפלייליסט.

     

    פיק, בנימוס ובעקשנות, ניסתה שוב ושוב. נכנסה לאולפן, שרפה שעות, כסף, אנרגיה, וכלום. אז היא שמה את הז'יטונים על דוגמנות. "אני לא רק פנים יפות ואת זה אני צריכה להוכיח תמיד, מאז שאני ילדה״, היא מסבירה. ״הקונפליקט הכי גדול שלי זה הפער בין איך שבנאדם רואה אותי לעומת מה שהוא חושב עליי. כשאני נכנסת לחדר על 1.75 מטר בלי עקבים ומתלבשת בצורה מסוימת, אז רואים אותי בצורה אחרת".

     

    הייתה תקופה שניסית לכער את עצמך כדי שיתייחסו אלייך ברצינות?

     

    "המון פעמים, כשהלכתי לפגישות שבהן רציתי שיתפסו אותי ברצינות. זה אומר לבוא בלי איפור, להתלבש בג'ינס וטישרט, כאילו 'תסתכלו על מי שבפנים'".

     

    את אוהבת לדגמן?

     

    "מאוד. מגיל 15 אני עושה את זה, כשרוברטו גילה אותי ופנה אליי באיזה מועדון הוא לא ידע מי אני בכלל. אבל יש קונפליקט בין דוגמנות ומוזיקה. מצד אחד אני רוצה להתפרנס ולעשות קמפיינים, בעיקר בזמנים שלא הולך עם המוזיקה. מצד שני, אני משלמת מחיר מאוד כבד על היופי שלי וצריכה להוכיח את עצמי פי שניים יותר. כל פעם שאני עושה קמפיין אני משלמת מחיר כי אף אחד לא תופס אותי כמוזיקאית רצינית כשפותחים גוגל ורואים תמונות שעשיתי".

     

    גם נינט עושה קמפיינים של הלבשה תחתונה וממשיכה כמוזיקאית.

     

    "זה לא אותו דבר. את נינט תופסים כרוקיסטית, אותי תופסים כלא רצינית. תמיד כשאני באה לפגישה בחברת תקליטים הם אומרים לי, 'השיר אחלה, אבל למה את נראית כמו דוגמנית בקליפ?' גם בארץ, גם בחו"ל. הם רוצים תמונה של מוזיקאית ואני לא יודעת מה זה. חשבתי על זה וזה נורא מטמטם נשים".

     

    מה זה תמונה של מוזיקאית?

     

    ״בחורה לא צריכה להיות או אדריאנה לימה או ג'ניס ג'ופלין. היא יכולה להיראות כמו דוגמנית ועדיין להגיע עם אופי של ג'וני מיטשל. יש לי המון שירים שאני כותבת שהם הכי פולק, דברים שאני מושפעת מהם. אבל אם הייתי באה ומתיישבת על הפסנתר עם הלוק שלי, זה היה נראה לאנשים כאילו אני משחקת ולא אמיתית".

     

    אז הלכת על פופ בגלל איך שאת נראית?

     

    ״עשיתי פופ כי אהבתי את זה, אבל רציתי שישמעו גם את השירים האחרים שלי והוצאתי במהלך השנים שירים שהמבקרים אהבו ואנשים אמרו לי שהם יפים אבל לרדיו היה קשה להתרגל. גם כי זה באנגלית וגם כי אני יפה. אנשים מצפים ממני לא להיות עמוקה ואני הפוכה לחלוטין, בנאדם שמתעניין בכל תחום, היסטוריה, אמנות, סרטים קלאסיים, אני שומעת מוזיקה בתקליטים, הפוכה לגמרי מהדמות הזו שיש לאנשים".

     

    במה את עוד הפוכה?

     

    "דוגמניות בדרך כלל יוצאות עם אנשי עסקים או ספורטאים. במקרה, סוג הטיפוס המועדף עליי הוא בדיוק טיפוס כמו קוונטין, בנאדם עם שכל, חריפות, הומור, כישרון אינסופי".

     

    היו מי שהרימו גבה כשהתחלתם לצאת.

     

    "שואלים מה הוא עושה איתה? כי אני נתקלתי גם בטוקבקים של מה היא עושה איתו. אנשים תמיד ידברו. מצד אחד אני רוצה לשבת ולהסביר את האמת, אבל מצד שני מה הכיף ברומנטיקה אם אתה כל הזמן צריך לפרש אותה לאנשים? זה כמו שיר שאתה נורא אוהב ולא רוצה להסביר למה הוא מרגש אותך. אנשים חושבים שאם את נראית בצורה מסוימת אז אולי אין לך את העומק לשבת עם טרנטינו. לאנשים היה יותר נוח להכניס למשבצת העמוקה מישהי פחות יפה. אבל חסר נשים שהן יפות ועמוקות? למה לצמצם את זה לדבר כזה? כנראה שזה מתאים אם חזרנו אחרי שש שנים. יש את הדברים הקטנים שאני יודעת שמרכיבים את הדבר הזה ולא משנה מה אני אגיד, זה לא יעזור. כמו שבניגוד למה שחושבים, אף אחד לא מממן אותי ואני עושה הכל לבד".

     

    ובמוזיקה זה לא הולך.

     

    "הוצאתי, וזה אחרי מנגנון הכחשה, בסביבות שמונה שירים. ואני משקיעה המון, בלי גב של חברת תקליטים. אבל ברדיו העדיפו לקחת משהו יותר בטוח, כי אני לא חפלה ולא זמרת מזרחית. אבל זה לא גורם לי לאבד את התקווה שלי ואני לא יכולה לבכות בגלל דבר כזה".

     

    ניסית לדבר עם גלגלצ?

     

    "לא. זה ביאס אותי מאוד אבל זה לא שבר אותי. אני לא נושמת הצלחה מסחרית. אני רגילה ושלמה שהשירים לא נכנסים ולא מצפה ואף פעם לא מחכה לזה".

     

    למה? מאיה בוסקילה נלחמה בגלגלצ.

     

    "מבינה את המאבק שלה כי היא אחת הזמרות המדהימות פה. כל אמן צריך להילחם אם הוא מרגיש שנעשה לו עוול. אני לא הרגשתי בעצמי דבר כזה לגבי השירים שלי. אני בחרתי דווקא בדרך הקשה של לעשות דברים בצורה עצמאית ולא לחכות עד שמישהו יחתים אותי, בניגוד מוחלט לתדמית שלי של אחת שעושים בשבילה. תמיד, גם באולפן, המוזיקאים שעובדים איתי נורא מופתעים שאני מלחינה תזמורים לכינורות ועושה את כל הדברים לבד. אני מלחינה כל תפקיד של כל כלי בשיר. לפעמים אנשים בהלם מזה שאני מוזיקאית".

     

    עכשיו היא מוציאה שיר חדש, Feeling Like Alice. ״אמא שלי (הפזמונאית מירית שם אור - ר.ש) כתבה את המילים, אני הלחנתי ויהב מור הפיק. זה פופ עם אדג' ועם הרבה כלים חיים. הטקסט מדבר על בחורה שיוצאת לבר, רואה איזה טיפוס שדי עף על עצמו ולא הטיפוס שלה ואיכשהו, במהלך הערב ותוך כדי שהיא שותה, היא פתאום זורמת איתו לפיק־אפ. כל הזמן חשבתי למה אני נהנית לעשות את השיר על הנושא הזה. ואז הבנתי: כי זה ההפך ממני. לא היה לי פיק־אפ. יש בך משהו ממלכתי כשאתה גדל למשפחה מפורסמת, בטח אחרי שאתה מתפרסם בעצמך״.

     

    ריבים של חמש דקות. האחיות פיק
    ריבים של חמש דקות. האחיות פיק

     

    לפני כמה חודשים, ביום הולדתה של דניאלה, אף נרשם קאמבקון שלה ושל אחותה. "עליתי להופיע בבר גיורא בתל־אביב, אירחתי אותה והקהל נורא שמח. היה מאוד מרגש. אנחנו גם משתפות פעולה במחזמר שכתבה אמא, Swan Lake Rock Opera. זה מחזמר באנגלית באווירה מדליקה וסקסית".

     

    מה שמזמין כמובן את שאלת האיחוד שלכן.

     

    "אני תמיד רציתי, אבל היא לא רצתה לתחזק את הדבר הזה יותר. מאוד קשה לתחזק משהו בצמד ואף אחת מאיתנו באופי היא לא חצי. לי היה קשה עם הקטע של הזהות. שהתבלבלו בינינו. זה נורא לא מתאים לי לאישיות. אני אוהבת את הבמה והשואו והדבר היותר מוחצן. היא פחות".

     

    אז שרונה החליטה לפרק את הצמד?

     

    "זה לא שהיא החליטה. אני לא טלית שכולה תכלת. אנחנו הפכים באופי, רבנו כל הזמן - ריבים של חמש דקות, לא של חודשים - והשלמנו כל הזמן. פירקנו בתקופה לא טובה שלנו, אחרי שהפסדנו בקדם אירוויזיון עם שיר טוב. אני רציתי ללכת לאלבום שני כי היו לנו הרבה שירים ואני עדיין לפעמים מקשיבה להם ואומרת, 'בא לי להוציא אותם'".

     

     

    * * *

     

    האנקדוטה הכי מפורסמת על משפחת פיק גורסת שכשאבא צביקה ואמא מירית המשיכו לשתף פעולה גם אחרי הגירושים, הם תיקשרו ביניהם רק באמצעות פקס. עכשיו דניאלה שמחה לעדכן שהם השתדרגו למיילים, ולפעמים נעזרים גם בה. "אני הפקס עכשיו. הכל עובר דרכי. זו טכנולוגיה מאוד מתקדמת".

     

    אז היחסים טובים?

     

    ״פעם זה היה נשמע כמו קללה כשאמרתי שלהורים היו גירושים טובים או שיש לי יחסים טובים איתם. אתה אאוטסיידר כשאתה אומר דברים טובים על המשפחה שלך. הכל היה טוב ונינוח ואמא עברה לגור רחוב ליד אבא, לא היה חוזה והלכנו מבית לבית".

     

    תודה על הגנים. מירית שם-אור
    תודה על הגנים. מירית שם-אור

     

    אבא הלך לפרק ב' עד הסוף, כולל ילדים, ואמא נשארה לבד.

     

    "ברגע שהיא התגרשה, היא לא רצתה להיות בזוגיות. היא רוצה את השקט שלה ואת הכיף שלה והיא בכלל לא לבד. אנחנו כל הזמן איתה, כל הילדים. תדמיין אמא איטלקייה שבמקום לבחוש בסירים היא קרייריסטית והבית שלה כמו חמ"ל. אין לה רגע אחד להתקשר לחברה מרוב שכולנו מעורבים בחיים אחד של השני. הרבה מתחילים איתה ורוצים לצאת איתה אבל היא מעדיפה לחיות ככה".

     

    היא תמיד הייתה טיפוס של מאחורי הקלעים?

     

    "בכלל לא. את 'מרי לו' היא כתבה על עצמה, 'פעם היא אולי תהיה כוכבת'. היא הכי לא נחבאת אל הכלים. אמא היא בעצם הרוח הגבית לכל הקריירות של כולם. מעבר לזה שהיא כתבה עשרות להיטים לאבא, לי, לאחותי ולזמרים אחרים, היא מעורבת בכל. המחמאה הכי גדולה בעיניי זה שאני דומה לה, כי היא נראית מדהים".

     

    לאבא נולדו שני ילדים מזוגתו, שירה מנור. איך הקשר שלך עם הילדים שלו?

     

    "אני בקשר מצוין איתם ועם שירה ובאה לבקר. עם השנים שירה נורא התפתחה. היא הייתה מוכשרת תמיד בעיצוב וציור והפכה למעצבת אופנה שאני לובשת בגדים שלה. היה טבעי שאחרי 12 שנה ביחד הם יממשו את הזוגיות ויביאו ילדים. אני נורא שמחה ומפרגנת".

     

    באה לבקר. פיק ומנור
    באה לבקר. פיק ומנור

     

    אבא שלך בחר להיות בזוגיות עם מישהי בגילך. לא מוזר?

     

    "לא חשבתי על זה אז בכלל. הייתי עסוקה בדברים שלי. אני לא שוטרת ולא מתערבת לאחרים ואף אחד לא מתערב לי. לא הפריע לי מה אומרים עליהם. אני בדברים האלה מאוד פתוחה. ההורים שלי היו ביחד 20 ומשהו שנים. אחר כך, כשהם התגרשו, כבר הייתי ילדה גדולה וזה לא מעצב לך את האישיות. אני מסתכלת על זה מעיניים נקיות ושמחה שטוב לו".

     

    וגם לה די בסדר. "כותבים עליי, 'במה היא עוסקת וממה היא מתפרנסת', אבל אני אחת הנשים הכי עסוקות שתראו. האולפן שלי ליד הבית, עובדת שם כמה שעות בכל יום. פעם בשבוע יש יום צילום למשהו. עשיתי קמפיין לליוויס, עשיתי לטריומף. זה עשרות אלפי שקלים ואני יכולה לא להיות בלחץ. ותודה לגנים של אמא".

     

    בביקור האחרון באל־איי קיבלה במפתיע גם קמפיין איפור לאחר שלקוחה של הספר שלה התלהבה מהתמונה שראתה. ״זו חברת קוסמטיקה שמשווקת ל־60 מדינות. אולי שם דווקא טוב ששופטים לפי המראה וגם טוב שלא יודעים מי אני".

     

    היא גם הופיעה בעיר במועדון שנקרא לאקי סטרייק. "אלה ערבים שמגיעים אליהם מוזיקאים ופשוט מנגנים ביחד. עליתי לכמה שירים ובן זוגי הגיע איתי. פעם ראשונה שהוא ראה אותי מופיעה ונראה לי שהוא מאוד התלהב. היה לי כיף שהוא היה בקהל״.

     

    מפתה לבדוק עם אדם כזה איזה קשרים יש לו.

     

    "אני נורא מפרידה איתו בין החיים למקצועי. גם אני מכירה אנשים ואני מאוד אוהבת לעשות דברים לבד".

     

    אגב, יש סיכוי שתשחקי בסרט שלו?

     

    "נראה לי שיש לי מספיק טייטלים. זמרת סלאש דוגמנית, לא צריכה עוד סלאש".

     

    razs@yedioth.co.il

     


    פרסום ראשון: 27.09.16 , 15:23
    yed660100