שתף קטע נבחר
 

מחסני חשמל מציגה: קונים בשקל, ומשלמים מחיר מלא

הקונים הסתערו על מבצע באתר הרשת של זוג רמקולים למחשב בשקל • אבל אז קיבלו הודעה שהייתה תקלה וייאלצו לשלם 850 שקל

ההנחה שלא הייתה: אתמול פורסם באתר מחסני חשמל זוג רמקולים למחשב של חברת לוג'יטק למכירה בשקל אחד בלבד. תגובת הלקוחות לא איחרה להגיע והאתר הוצף בהזמנות של קונים נלהבים. אלא שאז גילו הרוכשים כי ייאלצו לשלם את המחיר המלא של הרמקולים, העומד על 850 שקל.

 

 

אלירן בן־חיים (33) מגבעתיים: "מיד כשראיתי את המבצע הזה אתמול באתר של מחסני חשמל ביצעתי רכישה ואף קיבלתי עליה אישור מהאתר. אלא ששעה לאחר ביצוע הקנייה קיבלתי טלפון מנציג מהאתר שאמר: 'סליחה, אנחנו לא עומדים מאחורי המבצעים שפירסמנו אתמול ולכן אתה יכול לבחור לבטל את העסקה או לקבל את המוצר אבל במחיר העלות שלנו, כלומר 850 שקל, ולא בשקל אחד. ייתכן שזו תקלה תמימה, אבל התגובה הזו שמתחמקת לחלוטין מאחריות וזורקת אותה על הלקוח היא לא ראויה בעיניי. החברה אפילו לא מציעה פיצוי כלשהו או מחיר תחרותי למוצר כי באתר זאפ יש תוצאות יותר זולות".

 

הפרסום על הרמקולים בשקל באתר

 

בפוסט שהעלה לפייסבוק ציין בן־חיים כי "מעבר לבעיה החוקית עם פרסום שקרי, אני מקווה שלא תקנו אצלם יותר כי בין אם הם שיקרו ביודעין או שטעו והסירו מעצמם את האחריות, זו עדיין התנהגות לא ראויה כלפי לקוחות".

 

גם ליאור סלע מחזיק באישור קנייה על זוג הרמקולים בשקל אך לאחר מכן קיבל הודעה כי מדובר בטעות. הוא כתב בפייסבוק: "מחסני חשמל מודים שהמחיר באתר לא בהכרח יינתן ללקוח אחרי הקנייה. אזהרה למי שמתכוון לקנות מוצרים במחסני חשמל: נציגה שלהם, בשיחה מוקלטת, הבהירה לי שלפי התקנון הם לא מחויבים לספק את המוצר במחיר שמופיע באתר. קניתי מוצר באתר שלהם, ואחרי שקיבלתי מייל עם אישור הרכישה קיבלתי טלפון מנציגה בשם לורין שהסבירה שלא אקבל את המוצר במחיר ששילמתי באתר וניסתה למכור לי את אותו מוצר במחיר גבוה יותר. לפני קנייה באתר שלהם במבצעי בלק פריידיי, חשוב לדעת שכך הם נוהגים". פייגי מהמרכז, שרכשה את הרמקולים, קיבלה הודעה כי לא תקבל אותם בשקל: "לא נתנו לי הסבר ולא טרחו לצלצל אליי או להתנצל". לפי חוק הגנת הצרכן, המחיר על המוצר הוא זה שהלקוח ישלם גם אם הייתה טעות. אם מוכח שהחברה עשתה את הטעות בתום לב, עליה לרוב לפצות את הלקוחות בהתאם לעוגמת הנפש שנגרמה להם.

 

מחסני חשמל: "עקב תקלה טכנית באתר שנמשכה כ־3 דקות נפלה טעות במחיר המוצר. המחיר הנכון הוא 700 שקל ולא שקל כפי שפורסם בטעות. מכיוון שהטעות נעשתה בתום לב, ובהתאם לסעיף 7 לתקנון האתר, בוטלו העסקאות וכמחווה של רצון טוב הלקוחות קיבלו זיכוי של 50 שקל לרכישה עתידית באתר".

 

Iris-lif@yedioth.co.il

פורסם לראשונה 22.11.16, 20:49

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים