yed300250
הכי מטוקבקות
    ראובן שניידר
    ממון • 19.04.2017
    נכנסים למודה
    רשת האופנה הצרפתית promod נחתה בארץ • המנכ"ל מבטיח אופנה נשית, צעירה וצנועה: "לא תמצאו אצלנו מחשופים או שסעים עמוקים" • בדקנו אם עכשיו נוכל לחסוך את הטיסה לשאנז אליזה
    נווית זומר

    רשת אופנת הנשים הצרפתית promod (פרומוד) השיקה אתמול את חנויותיה הראשונות בישראל, שיפעלו בתוך סניפי המשביר לצרכן, זכיין הרשת בארץ.

     

    מחזור המכירות השנתי של הרשת עומד על כ־800 מיליון יורו, והיא מפעילה 900 סניפים ב־36 מדינות ברחבי העולם, כולל במזרח התיכון. לאחרונה נאלצה הרשת לסגור לאחרונה את סניפיה בסוריה ובלוב. חנות הדגל נמצאת בשאנז אליזה בפריז.

     

    promod אינה מפרסמת ואינה משתמשת בפרזנטורים, והיא ממוצבת כרשת אופנה עממית עם מחירים סבירים. למשביר זהו מותג אופנה בינלאומי ראשון שמיועד לצעירות. רמי שביט, בעל השליטה בקבוצת המשביר, אמר שיבוא מקביל כמעט לא קיים כי יבואנים מסכלים ניסיונות כאלה, ולכן הרשת מחפשת מותגים משלה.

     

    ג'וליאן פולט, הבעלים ובנו של מייסד promod, הגיע לישראל לרגל ההשקה ואמר ל"ממון" שבחר להתחבר למשביר ולא לפתוח בשלב הראשון חנויות עצמאיות. הסיבה? "המשביר, כרשת כל־בו גדולה, נותנת בשלב החדירה חשיפה גדולה בשל פרישת סניפיה בכל הארץ". עם זאת, ציין כי קיימת כוונה להקים בעתיד רשת חנויות עצמאיות בשיתוף המשביר. כמו כן, בעוד כחצי שנה יעלה האתר של המשביר ו־promod תשתלב בתוכו, כשהמגוון יהיה גדול יותר מזה שבחנויות.

     

    גוליאן פולט | צילום: ראובן שניידר
    גוליאן פולט | צילום: ראובן שניידר

     

     

    פולט החמיא לאופנה המקומית ואמר ש"קסטרו" ו"רנואר" נראים כמו מותגים מחו"ל, וכן הבהיר את השפה האופנתית של promod: "אנחנו אופנה נשית אך לא סקסית מדי. אצלנו לא תמצאי מחשופים או שסעים עמוקים".

     

    לגבי המחירים בישראל, פולט אמר שיהיו גבוהים ב־10%־20% מאשר המחירים בצרפת, בעקבות המע"מ והמכס שנגבים בארץ. המידות נעות בין 34 ל־46, אך יש לשים לב שהמידות הצרפתיות קטנות יותר מאלה שבישראל.

     

    navitz@yedioth.co.il

     

     


    פרסום ראשון: 19.04.17 , 21:10
    yed660100