חמישי 23 בנובמבר 2017
ידיעות אחרונות
הגיע הזמן לשדרג את הגברים על החוף. השחיין גיא ברנע
24 שעות • 18.06.2017
משפרים סגנון
השחיין גיא ברנע קופץ למים העמוקים של עולם האופנה עם מותג בגדי ים שיצר יחד עם המעצבים רון נדל ודוב אדר. אולי בזכותם גברים יפסיקו להיראות מוזנחים על החוף
סהר שלו

אפילו אליפות העולם לא הכינה את השחיין הישראלי המפורסם גיא ברנע למים העמוקים של עולם האופנה. בניגוד לעולם הספורט, שם שנים של אימונים, מאות שעות של משמעת עצמית ועשרות תחרויות שמצטמצמים למשחה אחד, עולם האופנה תובעני לא פחות, ואליו הוא נכנס בשעטה עם מותג בגדי ים חדש שהוא הקים, WEEKENDS AT, עליו הוא עבד כשלוש שנים ושאותו החל למכור בהצלחה הקיץ בישראל ובעולם.

 

ברנע, בן 30, היה אלוף ישראל ושיאן ישראלי שהגיע לתוצאות מעוררות הערכה בתחרויות רבות בעולם, ביניהן מדליות ארד מאליפות אירופה בשחייה, הוא ייצג את ישראל באולימפיאדת בייג'ינג, והוא מחזיק בשיא הישראלי למשחה 50 מטר גב. הוא גם עורך הרצאות בשם "24 שניות" שהוא מעביר לספורטאים, חברות וארגונים ולילדים בפריפריה.

 

"תמיד כתבתי לעצמי את המטרות ושמרתי אותן איתי", הוא מספר כשהוא מציג את קולקציית בגדי הים הצבעונית והכה נחוצה בחוף הישראלי ומעבר לו.

 

"ב־2007 שירבטתי על מחברת ישנה תוצאה שהמצאתי לעצמי, מספר דימיוני ומהיר יותר מהקריטריון האולימפי ומהשיא הישראלי של איתן אורבך. שנה אחרי קבעתי את הקריטריון וחזרתי לארץ לאליפות ישראל, שם קבעתי את אותה תוצאה שכתבתי שנה קודם. זה היה מוזר. אבל זה בדיוק מה שעומד מאחורי החלומות – תגדירו אותם, והם יהיו שלכם, כמו במשחקים האולימפיים בבייג'ינג שם קבעתי את התוצאה שעליה חלמתי קודם. אני צוחק תמיד שאם הייתי יודע שככה זה יעבוד הייתי צריך לכוון לתוצאת שיא עולם וזהו. אבל בגדול המסר הוא שצריך לדעת לאן אנחנו מכוונים, ולשמור את זה קרוב אלינו כל הזמן, ורק ככה מגיעים, עם המון כוונה".

 

צבעוניים וחתיכיים. דגמים מתוך הקולקצייה
צבעוניים וחתיכיים. דגמים מתוך הקולקצייה

 

 

לכן אולי לא מקרי שאחרי שעות בבריכות ובמים, בארץ ובחו"ל, הוא גילה שעדיין אין לגברים מספיק אופציות נוחות, טובות ואופנתיות כשזה מגיע לבגדי ים. תסתכלו סביבכם, כשאתם מגיעים לחוף, ותבחינו במצב הקשה: גברים בבגדי ים שגדולים עליהם בכמה מידות, מכנסי ספורט שעברו הסבה לבגדי ים ומגוון גזרות מצומצם שמחמיא פחות לגוף, לא ממש נוח, ובצבעים בנאליים. וזה עוד בלי לדבר על גברים שהחליטו לצאת לחוף הציבורי עם תחתונים.

 

את המותג הוא יצר עם המעצב הגרפי והמאייר רון נדל, ועם המעצב הגרפי דוב אדר, וביחד השלושה חשבו איך ליצור את בגד הים המושלם לגבר. "דווקא בגלל שזה בגד ים הוא חייב להיות סופר מושלם, אחרת זה לא יעבוד. בנוסף לכל אלה, רציתי להשתמש בהדפסים של נדל, בצבעוניות ובסגנון שלו שכל כך חסר גם בבגדי ים וביחד יצרנו את הקולקציה הראשונה".

 

הקולקציה הראשונה בהשראת אנטרקטיקה, אפריקה ואוסטרליה, מוצעת בשלוש גזרות שונות (ספידו, מכנסיים בסגנון מחויט ומכנסי ספורט) ואפשר להשיג אותה ברשת סטורי ובאתר weekendsat.com, שהוא אחד האתרים היפהפיים שראינו, כאשר כל הקונספט של האתר נועד לבסס אותו על עולמות התוכן השונים של הקולקציה.

 

Eucalyptus Dusk
Eucalyptus Dusk

 

Leopard Blue
Leopard Blue

 

Coral Plum. צילומים: אלון ראובני
Coral Plum. צילומים: אלון ראובני

 


פרסום ראשון: 18.06.17 , 19:43