yed300250
הכי מטוקבקות
    צילום : ידיעות אחרונות
    ממון • 20.06.2017
    הצבע החדש של מפעלי המיחזור
    סוכנויות הידיעות | תרגום: נמרוד אברהם

    ••• הקניות באינטרנט צוברות תאוצה - קפיצה של 25% בשנה שעברה - ואחת התוצאות, מלבד הפגיעה הקשה בחנויות הפיזיות, ניכרת במפעלי המיחזור: כמויות אדירות של קרטון, שמקורו באריזות שבהן נשלחים המוצרים ללקוחות. מנעליים ומזון ועד גאדג'טים ואיפור.

     

    מכת הקרטון החדשה, מדווחת רשת אן־בי־סי, כבר משנה את הצבע של החומרים הנאספים למיחזור: אם קודם שלט הצבע האפור של העיתונים והמגזינים, עכשיו אלה הבז' והחום־צהבהב של קופסאות הקרטון.

     

    מפעל מיחזור בסן־פרנסיסקו, לדוגמה, אוסף כל יום למעלה מ־100 טון קרטון. חלק הולך וגדל מכל הקרטון הזה מקורו בבנייני דירות ובבתים פרטיים, כשקודם כמעט הכל הגיע מחנויות וממרכולים. ולא פלא שבהררי הקרטון מציץ מכל מקום הלוגו של אמזון: ענקית הקמעונאות הייתה אחראית בשנה שעברה ליותר מ־40% מהקניות המקוונות בארה"ב.

     

    מים חמים

    ••• המשקה הלוהט של עמק הסיליקון הוא לא משקה אנרגיה עתיר קפאין, לא בירה, גם לא קפה לסוגיו. המשקה הלוהט של העמק, מדווח "פורבס", הוא מים: מים בטעמים, ללא סוכר, בגרסה מוגזת או לא מוגזת, של המותג Hint.

     

    תמצאו סטוקים של הבקבוקים האלה בגוגל, פייסבוק, אובר, לינקדאין, סנאפ, אינסטגרם, ועוד חברות וסטארט־אפים שלא שמעתם עליהם. יש גם גרסה של המים עם קפאין, אבל היא לא המועדפת. מתברר שהגיקים, עם הדימוי של צעירים שחיים על פיצות ואדרנלין, הולכים דווקא על בריא.

     


    פרסום ראשון: 20.06.17 , 19:59
    yed660100