yed300250
הכי מטוקבקות
    ממון • 20.06.2017
    עדיין אוהבים למשש את הסחורה
    פרשנות | נווית זומר

    למרות היותנו סטארט־אפ־ניישן, נתוני שב"א חושפים שתופעת רכישת מזון באינטרנט נמצאת עדיין בחיתוליה. רק 2.5% מרכישות המזון באשראי מתבצעות דרך אתרי הקניות של רשתות המזון. היות שמדובר במספר זעום, גם גידול של 10% מתחילת השנה לא ממש מרשים.

     

    נכון, עדיין קיים שיעור גבוה של אוכלוסייה בוגרת שלא נולדה לאינטרנט, והכלולים בה לעיתים חסרי נגישות או נרתעים מהאינטרנט, אבל גם דור המשתמשים רחוק מלהתמסר במלואו לאתרי האונליין של הסופרים, בין השאר כי התשתיות של רשתות השיווק עדיין לא ערוכות בצורה מקסימלית. למשל, אין מספיק מרכזי ליקוט, ובאזורים רבים הליקוט עדיין נעשה בסניף ולא במרכז ייעודי לכך.

     

    מעבר לכך, הצרכן הישראלי נותן דגש רב לאיכות הפירות והירקות בין השאר, ובמשלוחים כבר אין לו שליטה על כך והאיכות שלהם לא מובטחת.

     

    ומעל הכל - החסם ההתנהגותי, כפי שהיטיב לבטא אחד מבעלי הרשתות שמפעיל גם אתר מקוון: הצרכן הישראלי עדיין אוהב למשש, להריח ולהרגיש את הסחורה.

     


    פרסום ראשון: 20.06.17 , 19:59
    yed660100