yed300250
הכי מטוקבקות
    לבדוק חוות דעת לפני זימון בעל המקצוע | צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק
    ממון • 16.07.2017
    אפליקציה חדשה: להזמין בעל מקצוע ולשלם כמו ב"גט טקסי"
    איריס ליפשיץ־קליגר

    זה אף פעם לא נעים אם יש קצר בבית, פיצוץ בצנרת, או מזגן שהפסיק לעבוד, במיוחד בקיץ. עוד יותר לא נעים להתקשר לבעלי המקצוע ולקבל תשובה שהם לא פנויים או לא קרובים, ושהלילה תשנו ללא מזגן. אפליקציה חדשה בשם "המקצוענים אקספרס" צפויה לפתור את הבעיה הזו, מאחר שהיא מאתרת את בעל המקצוע הזמין שנמצא הכי קרוב למיקומכם ודואגת שיגיע אליכם באופן מיידי. בשורה נוספת היא שהאפליקציה מאפשרת לשלם בכרטיס אשראי ואף לפרוס לתשלומים. באפליקציה קיים גם מחירון עבודות ושירותים, וחוות דעת על בעלי המקצוע.

    תחום בעלי המקצוע בישראל נתפס כתחום מיושן עם סטנדרטים נמוכים של שירות, אולם, בדומה לתחומים אחרים, מתחוללים בו שינויים משמעותיים שמכניסים אותו לזירה הטכנולוגית - כמו הזמנת מצרכים מהסופר בצורה מקוונת או הזמנת מונית באמצעות אפליקציה, פעולות שנתפסו כדמיוניות בעבר.

    אחת הבעיות הנפוצות בתחום בעלי המקצוע היא האי־עמידה בזמנים ויותר מכך, בעלי מקצוע שכלל לא מגיעים לבצע את העבודה שהתחייבו לעשות. יותר מ־50% מהתלונות על בעלי המקצוע קשורות באופן כזה או אחר לאיחורים או לאי־הופעה. משיחות עם בעלי מקצוע עולה שאופי העבודה הדינמי והעובדה שהם מנהלים את הזמן לעצמם, מייצרים חוסר סדר ובעיות שירות. לכן, נראה שכניסת הטכנולוגיה לתחום יכולה להיות מבורכת גם מבחינתם.

    לדברי ארז סתר, מנכ"ל החברה, "אין סיבה שהזמנת חשמלאי או טכנאי מזגנים תהיה דבר מסובך. הטכנולוגיה של היום מאפשרת לאתר את מי שהכי קרוב אלינו, לשלם לו באשראי ולהפוך את החוויה הזאת לפשוטה ומהירה".

    גילוי נאות: ידיעות אינטרנט שותפה באתר המקצוענים.

     


    פרסום ראשון: 16.07.17 , 20:45
    yed660100