yed300250
הכי מטוקבקות
    הויברגר בפרסומת לפרימור | צילום: עופר חג'יוב
    ממון • 13.08.2017
    צפוף במקרר המיצים
    פרימור, יצרנית המיצים הסחוטים, נכנסת לשוק התחרותי של משקאות קלים • את הקמפיין יוביל רמי הויברגר בדמותו של הקצין קרמבו מ"מבצע סבתא"
    מאת נווית זומר

    עובדי פרימור לא יסתפקו בסחיטת תפוזים טעימים. חברת המיצים הסחוטים, בבעלות הקיבוצים גן שמואל, בית ניר וגת, נכנסת לראשונה לשוק המשקאות הקלים. החברה רכשה קו ייצור בעלות של כ־20 מיליון שקל וגייסה לקמפיין את השחקן רמי הויברגר בדמותו של קרמבו מסרט הפולחן "מבצע סבתא".

    עד כה התמחתה פרימור בתחום המיצים הטבעיים מ־100% פרי, בו היא שולטת עם יותר מ־55% מנתח השוק. כעת היא נכנסת לשוק התחרותי של משקאות קלים שנשלט על ידי "יפאורה" ו"פריגת".

    קו המשקאות הקלים, שישווקו גם הם תחת המותג פרימור, הוקם במפעל גניר בקיבוץ גת בדרום. מדובר בסדרת משקאות קלים ונקטרים בבקבוקי 1 ליטר ו־1.5 ליטר, בשמונה טעמים: אשכוליות, תפוזים, לימונים, תפוחים, ענבים, תות־בננה, דיאט אשכוליות ומנגו. חברת ההפצה דיפלומט תפיץ את המשקאות החדשים (את המיצים הסחוטים, שדורשים הפצה בקירור, מפיצה שטראוס).

    בקרוב יעלה קמפיין למשקאות החדשים בהשקעה של 5 מיליון שקל ובכיכובו של רמי הויברגר שיחזור לדמות הקצין קרמבו. בפרסומת חוזר קרמבו לקיבוץ ילדותו לאחר שחרורו מצה"ל, נכנס לעבודה במפעל המיצים, לא מצליח להשתחרר מהרגליו לפקד, וכך הופכים עובדי "פרימור" המסורים לפקודיו הטירונים. את הפרסומת יביים דרור שאול, היוצר של "מבצע סבתא" על הקמפיין אחראי משרד הפרסום יהושע/TBWA.

     

     

    אלישע גל, סמנכ"ל קבוצת המזון גן שמואל ומנכ"ל גניר, מסביר את הכניסה לשוק התחרותי של משקאות קלים: "החלטנו שאפשר למתוח את המותג פרימור למוצרים נוספים תוך שימוש בידע שצברנו במשך עשרות שנים. כמו שאנחנו יודעים לעשות את המיצים הסחוטים הכי טובים בשוק, נדע גם לעשות נקטרים ומשקאות קלים איכותיים. הצרכן עדיין מוכן לשלם עבור איכות".

     

    מה דעתך על הכוונה לסמן את המיצים הסחוטים במדבקה אדומה בגלל תכולת הסוכר הגבוהה?

    גל: "אם יסמנו מיצים כדבר לא בריא, ישראל תהיה המדינה היחידה שתגדיר מיץ טבעי כמוצר לא בריא".

     


    פרסום ראשון: 13.08.17 , 20:57
    yed660100