yed300250
הכי מטוקבקות
    אוהד צויגנברג
    ממון • 14.08.2017
    רמי לוי בוחן: ערוץ כלכלי סביב השעון
    הערוץ, שיהיה חלק ממיזם הטלוויזיה שהשיק השבוע עם הוט, צפוי לכלול פרסומות ולשדר פרשנויות ונתוני מסחר בבורסות • לוי: "הנושא במשא ומתן"
    נווית זומר

    איש העסקים רמי לוי מתכנן לכלול ערוץ כלכלה בתכנים שייכללו ב"רמי לוי TV" - מיזם הטלוויזיה בכבלים שהשיק יחד עם חברת התקשורת הוט בתחילת השבוע במחיר מוזל של 89 שקל בחודש.

     

    לוי מבקש ליצור ערוץ כלכלי שישדר ברצף סביב השעון דוגמת "בלומברג", בין היתר את תוצאות המסחר בבורסה לניירות ערך ומדדים כלכליים אחרים כמו שערי מטבע חוץ, לצד תכנים כלכליים ופרשנויות.

     לשם כך מבקש לוי לעשות שימוש באחד מגופי התקשורת הקיימים בישראל, שמפעיל גם אולפן שידור וגם יספק תכנים כלכליים במסגרת פעילותו השוטפת. זאת כדי להוזיל את עלויות התפעול של הערוץ.

     

    הערוץ הכלכלי צפוי לכלול פרסומת ויהווה מקור הכנסה נוסף. כמו כן, הכוונה היא לנסות ולמכור את השידור גם לבתי עסק ולבתי קפה.

     

    במסגרת ההסכם שחתם דרש לוי להכניס סעיף שיאפשר לו לכלול בחבילה גם תכנים משלו. עם זאת, בוחן איש העסקים אפשרות לשותפות כמשקיע בערוץ.

     

    בתגובה אמר לוי אתמול כי הוא מגבש כעת את סוגיית הערוץ הכלכלי, ומנהל מגעים בנושא עם הוט. לדבריו, המודל של בלומברג נולד אצלו כאשר בעבר רואיין לערוץ כיזם מצליח והוא ראה את עצמו על המסכים בכל ניו־יורק ואת שידורי הערוץ עם נתוני בורסה בבתי קפה רבים בעיר.

     

    לוי יתחיל עוד שבוע בשיווק המוצר הטלוויזיוני החדש שלו שכולל 35 ערוצים כולל ספורט, ילדים ו־VOD מלא. החבילה תימכר ב־36 סניפי רשת המזון וברשת שיווק פעילות הסלולר שלו, שלה 170 אלף לקוחות פעילים בסלולר. שיתוף הפעולה בין הצדדים נועד לסייע להוט, ש־6,000 מנויים נטשו אותה בתקופה האחרונה, להתמודד עם המתחרים החדשים פרטנר טי־וי וסלקום טי־וי ובקרוב גם סטינג של yes.

     

    יש לציין, שתקופה זו אינה מהטובות עבור התוכניות הכלכליות בטלוויזיה בישראל. לאחר פריחתן של "לילה כלכלי" בערוץ 10 ו"כלכלי בלילה" בערוץ 20, ירדו שתיהן מהמסך וכיום נותרה רק זו של תאגיד השידור "כאן".

     

    navitz@yedioth.co.il

     

     


    פרסום ראשון: 14.08.17 , 20:25
    yed660100