yed300250
הכי מטוקבקות
    |
    ממון • 04.11.2018
    שופרסל עוקצת: "לנו תמיד יהיה יוניקלו במלאי"
    נווית זומר

    "לנו יהיה יוניקלו במלאי לא רק בהשקה. כל זמן שמוצרי יוניקלו יימכרו בארה"ב - הם יימכרו גם באתר שלנו", כך הכריז אתמול אורי קילשטיין, סמנכ"ל הסחר של שופרסל. העקיצה הלא־בדיוק מרומזת כוונה לאתר טרמינל X של קבוצת פוקס, שמלאי מעילי היוניקלו בו אזל תוך שעות ספרות.

     

    באומרו "לנו" מתכוון קילשטיין לאתר הסחר החדש בחסות שופרסל "אמריקן אאוטלט". האתר יהיה בבעלות שותפתה העסקית האמריקאית של שופרסל, חברת "לב קרגו", ושופרסל היא זו שתאחסן ותפיץ בארץ את המוצרים שיימכרו באתר. כפי שנחשף אתמול ב"ממון", בשופרסל שמו דגש על יוניקלו - אחד המותגים היותר נחשקים על ישראלים, בהם פוליטיקאים ואפילו ראש הממשלה בנימין נתניהו.

     

    מגוון מוצרי המותג צפוי להיות גדול יותר באמריקן אאוטלט לעומת טרמינל X, והמחירים נוחים: מ־34 דולר ועד 113 דולר למעילי מבוגרים. הדגם הפופולרי ביותר לבוגרים, קצר עם צווארון, יעלה 68 דולר (251 שקל) או 90 דולר (333 שקל) לדגם עם כובע. אותו דגם עם כובע לילדים יעלה 45 דולר (166.5 שקל). המחירים כמעט זהים למחירים בארצות־הברית - שם הדגם הקצר עם הכובע עולה 70 דולר (258 שקל) - ואף זולים בכ־30% מהמחירים בבריטניה.

     

    באתר טרמינל X המחירים גבוהים יותר: 379 שקל לדגם הקלאסי למבוגרים עם כובע או 249 שקל לדגם לילדים. באתר Buy America המעיל הקצר ללא הכובע יעלה 389 שקל, ועם כובע 399 שקל.

     

     
    |
    |

     

     

    יוניקלו לא מאפשרת משלוחים לישראל מהאתר שלה. למרות הפופולריות של יוניקלו בישראל, גופים קמעונאים גדולים כמו קסטרו, פוקס ואחרים שניסו לקבל זיכיון כשלו, ובשלב זה המותג לא מעוניין לפתוח חנויות בישראל ועסוק בהתבססות בארה"ב.

     


    פרסום ראשון: 04.11.18 , 21:01
    yed660100