הפכו את הקשישים למקור השלמת הכנסה

מחירי חבילות הסלולר ירדו ומדי חודש אנחנו משלמים פחות ומקבלים יותר, מה שבהחלט כואב לחברות הסלולר בשורת הרווח - וכך צצות להן גביות משניות, משונות, אגביות, חוקיות (בדרך כלל), אבל ערמומיות. המשמעות היא שהמחיר שהחברות מפרסמות בענק באתרי האינטרנט ומוסרות בשירות הטלפוני שלהן הוא כלל לא סופי.

 

בשביל מחיר סופי היעזרו במחשבון והוסיפו: עלות חד־פעמית של סים ודמי חיבור, דמי מעבר בחלק מהחברות, חלקם מופקעים (עד 298 שקל כאמור), ותוספות על חריגות גלישה. בנוסף, שימו לב ל"מתנות" שיעלו לכם כסף בהמשך. סלקום נותנת בחבילות החדשות שלה תוספת גלישה בחינם של 100 גיגה, שזה מאוד יפה מצידה - אבל אחרי 3 חודשי חינם תשלמו על זה 14.9 שקל בחודש, גם אם לא ניצלתם את החבילה המקורית שלכם.

 

ויש את עניין התא הקולי. רוב חברות הסלולר החליטו לאחרונה (בו־זמנית, באופן חשוד) לגבות מאיתנו כסף על תא קולי החל מהשבוע השני של יוני. חלקן שלחו קישור התנתקות. נצלו את הקישור הזה והתנתקו מהשירות המיותר הזה, אלא אם כן אתם עושים בו שימוש.

 

מי שלא ממהר להתנתק משירותים כאלה או אחרים שמטרתם להוסיף מיליוני שקלים לחברות אלה בדרך כלל צרכנים מפוזרים, צרכנים שיש להם דברים חשובים יותר בחיים מאשר מעקב צמוד אחרי הודעות סמס מחברות סלולר או קריאה מדוקדקת של אותיות קטנות בחוזים, ובעיקר: צרכנים מבוגרים.

 

צרכנים מבוגרים הם אלה שישלמו שני שקלים על הודעת תמונה, כי אין להם ווטסאפ. הם אלה שישכחו לבטל את תוספת הגלישה - וכמעט בטוח לא ינצלו אותה. הם אלה שישלמו ביוקר כעבור שנתיים, כשהמחיר החודשי שנגבה מהם עלה. אם אתם צרכנים כאלה או ההורים שלכם הם צרכנים כאלה - אל תתנו להם להיות מקור השלמת ההכנסה של החברות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים