yed300250
הכי מטוקבקות
    נטע אלחימיסטר במסיבת הרווקות
    7 ימים • 19.06.2019
    בדרך לחתונה עוצרים במיקונוס
    אם פעם מסיבת רווקות הסתכמה בערב ביתי, עם פשטידות וסלטים, משחקי חברה וחשפן, לנועזות ‑ היום כבר מדובר בהפקת ענק בסדר גודל של חתונה, כמעט. בעקבות סלבס כמו שלומית מלכה, בר רפאלי ונטע אלחמיסטר ‑ החגיגות נמשכות סוף שבוע שלם, נערכות בלוקיישנים אקזוטיים, בארץ או בחו"ל, וכוללות שף פרטי, בר קוקטיילים, סדנאות יוגה, עמדות מסז', בגדי ים לבנים ותואמים ואקססוריז ממותגים. וכמובן, עולות מיד ל"סטורי". כל מה שרציתם לדעת על סמל הסטטוס החדש של הכלות לעתיד בישראל
    אלון הדר

    שלושה ימים תמימים, "אירוע מתגלגל" כפי שהגדירו אותו במדורי הרכילות ‑ ארכה מסיבת הרווקות המסוקרת והמדוברת של הדוגמנית נטע אלחמיסטר. יחד עם 15 חברות קרובות וחטובות, נסעה נסיכת האינסטגרם באוטובוס ממותג (שעליו מתנוססת הכתובת: Neta Alchimister getting married) לאחוזת "פנחס וגסטון" היוקרתית בצפון. קוד הלבוש: ג'ינס קצרצרים וחולצה לבנה. בהמשך עברו החוגגות ‑ ביניהן: השותפה העסקית נועה בני, הדוגמניות בר זומר (שמסיבת הרווקות שלה, כך דיווחו מדורי הרכילות, מתוכננת לאוגוסט) וקורל סימנוביץ׳ ‑ לבגדי ים בצבע ורוד בזוקה, בחסות המותג של בני ואלחמיסטר, שעלתה מצידה על מדי מסיבת הרווקות הבלתי רשמיים ‑ בגד ים לבן, מעוטר בהינומה.

     

    בתוכנית האמנותית: הופעה של המנטליסט ליאור סושרד, ארוחות שף, מסיבת בריכה, שיעורי יוגה וכמובן, סטוריז ללא הפסקה. כותרת נוספת מהאירוע נרשמה כעבור כיומיים של הרמות ‑ כשאלחמיסטר חשה ברע והובהלה לבית חולים בנהריה, מחשש להתייבשות ואחרי טיפול קצר, שבה לחגיגות.

     

    מסיבות הרווקות של קורל סימנוביץ'. מראה אחיד לתמונה מנצחת
    מסיבות הרווקות של קורל סימנוביץ'. מראה אחיד לתמונה מנצחת

     

    אלחמיסטר לא הייתה הראשונה לחגוג בגדול. הקדימו אותה מפורסמות כמו בר רפאלי, שערכה לא פחות משלוש מסיבות רווקות שונות ‑ במלדיביים, בירושלים ובמלון בצפון. מאיה ורטהיימר וקורל סימנוביץ’ שפירגנו לחברות סופ"ש באילת, שלומית מלכה בצימר מפואר בצפון ודנה זרמון במלון בוטיק בצפת.

     

    מסיבת הרווקות של אשת האופנה הזוהרת סתיו תמרי ‑ שהקימה ומובילה יחד עם אחותה התאומה, אלכסה, את מותג קניות האון ליין ״רוקגלאם״ ‑ נערכה לאחרונה במיקונוס. כבר בטיסה ליעד הנחשק, חולקה חבילת פינוק בקרטון מהודר, שכללה כיסוי עיניים, חטיפים יפניים, סוכריות, בקבוקוני אוזו וליפ־באלם עם הכיתוב "kiss the bride".

     

     

    על המיטה במלון היווני המהודר חיכו לאורחות הנרגשות עוד מתנות: כובעים עם הדפס bride, בגדי ים ותיקי קש, משקפי שמש שמחים עם הכיתוב: "bride to be" ועוד־ועוד תופינים שהתפרסמו גם בחשבון האינסטגרם של כלת השמחה. לא מפתיע לגלות שלצמד האיט־גירלז אלכסה וסתיו (29), נכדותיו של מפיק הפסטיגלים מיקי פלד, יש גם ליין מוצרים עבור מסיבות רווקות.

     

    בר זומר בקולקציית מסיבת הרווקות של פיקס. בקיץ הזה תלבשי לבן
    בר זומר בקולקציית מסיבת הרווקות של פיקס. בקיץ הזה תלבשי לבן

     

    החתונה של הכלה

     

    תשכחו מקיש פטריות, סלטים ומשחקי חברה בסלון. אם פעם נפרדו הצעירות מרווקותן בערב צנוע, שכלל מקסימום הרצאה של סקסולוגית או חשפן לנועזות, על טהרת הכיבוד הביתי ‑ מסיבות הרווקות של היום הן הפקות גרנדיוזיות ומהוקצעות שעלותן יכולה להסתכם גם בעשרות אלפי שקלים. הכל כמובן מצולם, מתועד ובעיקר מתויג. ״אם לא צילמת והעלית לסטורי - כאילו לא הייתה לך מסיבה״, אומרת מורן סוטו, 30, מעצבת חלונות ראווה, שבשנה האחרונה ליוותה והפיקה שש מסיבות רווקות של חברותיה.

     

    עד מהרה נכנסו לעסק גם חברות הפקה ייעודיות, לצד מותגי אופנה, כמו “פיקס” או “טוונטיפורסבן”, שזיהו את הפוטנציאל ואת הדרישה של קהל היעד, והוציאו לאחרונה קולקציית בגדי ים לבנה, מיוחדת למסיבות רווקות.

     

     

    אינפלציית חתונות הסלבז המקומיות בחודשים האחרונים רק העצימו את התופעה. ״אנשים חושבים שמה שעשתה נטע אלחמיסטר זה מוגזם״, מבהירה נירית איבי בירמן, שהפיקה כמה מסיבות לחברותיה הקרובות, ״אבל היום זו הנורמה. נטע רק הביאה שמות נוצצים יותר, כמו ליאור סושרד. אחרות יביאו אמנים קצת פחות מוכרים ויותר זולים, אבל כולן עושות את זה. במסיבות היום תראו שף פרטי, עמדות מניקור, מאפרות, ברמן, מדריכת כושר - מה לא״.

     

    איך את מסבירה את הטרנד?

     

    ״את מה שקורה בשנתיים האחרונות קשה להסביר. זה הפך להיות מיני־חתונה. החתונה של הכלה. אם לפני ארבע שנים היינו שוכרות אוהל מול הים, מביאות פשטידת בצל, מעבירות כמה שעות וזה נגמר ‑ היום את חייבת לייצר קונספט מיוחד. וכמובן, שהכל גם יצטלם טוב״.

     

    ״מסיבות הרווקות זה המקום שלי לחגוג עם חברות״, מספרת מאיה שמתחתנת השבוע, וחגגה לפני כחודש את מסיבת הרווקות שלה. ״אנחנו בנות 30, גיל מכובד, נורא עסוקות ביומיום וקשה להיפגש. זו סיבה למסיבה. רגע חיובי בחיים לחגוג אותו. במקרה שלי אלו חברות מהתיכון, רגע להתרפק עליו איתן. עוצרות ונזכרות - הנשיקה הראשונה, המסעות המשותפים שלנו בחיים. אני מתחתנת עוד יומיים ועסוקה כל היום בלוגיסטיקה של החתונה. זה מקום בשביל לעצור לרגע, וליהנות מהתהליך. לא כל התקופה הזו היא חגיגה״.

     

     

    מסיבות הרווקות של נטע אלחמיסטר. מראה אחיד לתמונה מנצחת
    מסיבות הרווקות של נטע אלחמיסטר. מראה אחיד לתמונה מנצחת

     

    איך חגגתן?

     

    ״החברות בחרו בהפתעה לוקיישן, נסענו ליקב ליד ראש־פינה. היה לנו אוהל מרכזי לכל הבנות ועיצבו את כל המקום ומיתגו אותו. בערב אכלנו ארוחת ערב בתוך מערה. עשו לנו טעימות יין, משחקים, שאלונים הקשורים לי ולבן הזוג שלי. בבוקר היינו בבריכה, ועשינו טיול קטן מסביב. בועת זמן של חברות. הלוואי שהיו עוד אירועים שבהן היינו מתאחדות ככה״.

     

    ״זה דור ה־y. אני ואני־אני״, אומרת רונה אסיף בינדר, בעלת חברת kookoo, המתמחה במיתוג מותאם אישית של מוצרים ואריזות. ״צעירות היום מונָעות מהרצון להדהים את הסביבה שלהן, ולייצר זיכרונות וחוויות ויזואליות, כחלק מתרבות האינסטגרם והסלפי. החוויות האלה מאפשרות להן לקום בבוקר ולהרגיש כמו קים קרדשיאן. המטרה היא להיות מיוחדות יותר, לעשות דברים אחרת ממה שכולן עשו עד עכשיו״.

     

    למשל?

     

     

    ״מארזים מותאמים אישית לטיסה, שמזכירים חבילות שמקבלים במחלקה העסקית. מארזי בית מלון ממותגים או אפילו מארז שוקולדים וממתקים עם שם ואיור של הכלה״.

     

    מה מחירו של קיט כזה?

     

    ״מ־220 ל־450 שקל ואף יותר״.

     

    כאמור, לא מדובר בסיפור זול, אלא שבעוד שהמפורסמות נהנות הרבה פעמים מחסויות והנחות, תמורת תיוגים והאשטגים ‑ רווקות אלמוניות ייאלצו לשאת לבד בעלויות. ״שוק מסיבות הרווקות הפך בדיוק לשוק הכלות: מסחטת כסף״, מעידה מורן סוטו. ״ברגע שאתה אומר שהמוצר עבור מסיבת רווקות, המחיר קופץ. אפילו על אותו צימר״.

     

     

    ״מסיבות הרווקות הממותגות הן חלק מהתופעה של ייצור מציאות באמצעות הרשתות החברתיות״, מצביעה עדי יופה, טרנדולוגית ומומחית לעתידנות עסקית. ״בעולם של רשתות חברתיות אני הבמאית, התסריטאית, והשחקנית של חיי ואני אחליט מה אני רוצה שאנשים יחשבו עליי ועל החיים שלי שזה בדרך כלל, חיים מהממים. היוזר ברשת החברתית הוא מותג לכל דבר ועניין. וכמו כל מותג, צריך לתחזק את ערכי המותג המוצלחים שלו ולשדר לעולם חיים מושלמים על בסיס שעתי״.

     

    זו ממש אובססיה.

     

    "ולכן, אירוע שלא מצטלם טוב, לא בא בחשבון, כי אי־אפשר להעלות אותו לאינסטגרם ולהשוויץ איתו. לכן גם מסיבת רווקות צריכה להתנהל בתוך תפאורה מושכת ולהיות חלק מהפקה נוצצת. מרוב עומס של תמונות ואירועים בפיד שלנו, הרף כל הזמן עולה. מכאן, הלוקיישנים צריכים להיות מיוחדים, ההפקה יותר מעניינת, הפריימים צריכים להיבחר בקפידה״.

     

    המסיבה של שלומית מלכה. השקעה בפרטים הקטנים
    המסיבה של שלומית מלכה. השקעה בפרטים הקטנים

     

    טיול מאורגן

     

    המסיבה של שלומית מלכה. השקעה בפרטים הקטנים
    המסיבה של שלומית מלכה. השקעה בפרטים הקטנים

     

     

    כן, בקיץ הזה לא תלבשי רק לבן. תוכלי לגוון גם בטיפאני בלו (טורקיז בהיר), או בלאש (ורוד סאטן) ותלגמי שמפניה ורודה ‑ כי אין כמו מראה אחיד של הבנות לתמונה מנצחת.

     

    עכשיו צריך לבחור לוקיישן מתאים. לא בית ההורים ולא פאב שכונתי. הרף מתחיל בווילה עם בריכה, מלון בוטיק זוהר באילת, ספא יוקרתי, או יאכטה צנועה. נטע אלחמיסטר ושלומית מלכה למשל חגגו את סיום פרק הרווקות בצימר היוקרתי ״פנחס וגסטון״ באחוזת שבי ציון.

     

    המסיבה של קורל סימנוביץ'
    המסיבה של קורל סימנוביץ'

     

    אבל למה להסתפק בגליל העליון אם אפשר לעבור בדיוטי פרי. ״היעדים הכי נחשבים למסיבות רווקות הם מיקונוס, איביזה, ברצלונה ואמסטרדם״, אומרת בינדר. ״גברים, אגב, מעדיפים את ברלין, אמסטרדם ופראג. במסיבת רווקות בחו״ל מקבלים בדרך כלל חבילת מתנות מיוחדת שפותחים במטוס, ואז לו”ז מתוקתק: מסעדה, דרינק ערב, מועדונים, הופעות, זמן שופינג. זה ממש טיול מאורגן״.

     

    בין עולמות התוכן שמרכיבים את מסיבת הרווקות הישראלית, שמור מקום מכובד גם לקולינריה. תמצאו שם בין היתר: שף פרטי, סדנת קוקטיילים, סיור ביקב, סדנת מתוקים עם שף קונדיטור, ארוחות איט־וויט. פחות מ־350 שקל לראש אין על מה לדבר. שפים בכירים יגבו סכומים גבוהים יותר.

     

     

    את מידן סיבוני, אמן הסושי והדגים, אנחנו תופסים על יאכטה באיביזה. הקיץ עבורו עמוס באירועים מקומיים ובינלאומיים. בשנים האחרונות הפך סיבוני לחביב האלפיון העליון, וגם הכלות התחילו לשים עליו עין. מי שאינה יכולה להרשות לעצמה להזמין אותו לגלף בדגים למאות מוזמנים, תוכל ליהנות מהסושי המעוצב שלו - ביחד עם החברות הטובות - במסיבה מצומצמת.

     

    ״מסיבות רווקות זה מופע אקסטרווגנטי״, הוא אומר. ״הכל ממותג, צבעוני, מוגזם והרבה פעמים הבחירה בשף פרטי נובעת מהרצון לראות ולהראות. כשף יוצר זה גורם לי פחות הנאה. אני שומע גם מקולגות שלי שהעניין באוכל באירועים האלה הוא יותר מינורי. תכין לנו אוכל ויאללה נמשיך למסיבה. כל הקטע של החפלות זה אחלה וכיף, אבל לא בדיוק מתאים לאוכל שלי. יש אצלי המון חשיבה על התפריט והתאמה אישית לסועדות״.

     

    מידן סיבוני. "מופע אקסטרווגנטי"
    מידן סיבוני. "מופע אקסטרווגנטי"

     

    דרישות מיוחדות?

     

    ״לובסטר חי, אויסטרים, דג טונה טרי״.

     

     

    כמה עולה התענוג?

     

    ״500 שקל לסועדת ומעלה. בסופי שבוע יותר. אני מגיע עם סו שף, טבח וקונדיטורית שף ובונה קינוחים מיוחדים. בדיוק כמו אצל המפורסמות. כולן רוצות אלכוהול הכי שווה ואוכל הכי שווה ‑ אבל לא ממש אוהבות לשלם״.

     

    חלק מהחבורה

     

    אחרי שאכלנו והצטלמנו - צריך לייצר תוכן. המטרה: להימנע ממסיבת רווקות גנרית. לשם כך אין כמו הפעלה במים בבריכת טיפולים (כולל שהייה באוהל אינדיאני). עוד אופציות: יוגה צחוק, סקי מים, יוגה סאפ, או יוגה ערסלים התלויים על הקיר. המחירים 350 שקל בממוצע לאורחת. חובבות ההרפתקות יכולות לשכור חדרי בריחה עם עלילה שתתאים לכלה.

     

    גם מנעד הסדנאות אינסופי. מסדנאות נגרות, שבהן בונים שרפרף או ספרייה, דרך סדנת רוקחות טבעית ועד פגישת ייעוץ עם אסטרולוגית. אמנם חשפנים זה הכי 2002, אבל הפעלות בגוון סמי ארוטי מעודן - עדיין מבוקשות. למשל, סדנת סטריפדאנס, או בניית מפה אסטרולוגית בדגש על מיניות״.

     

    ד״ר דנה קפלן סוציולוגית של תרבות מהמחלקות לסוציולוגיה, מדעי המדינה ותקשורת באוניברסיטה הפתוחה, חוקרת את הקשרים שבין מיניות ומעמד בקפיטליזם הניאו־ליברלי. במחקרה על חתונות של המעמד הבינוני־גבוה, היא שירטטה את הממשק שבין רומנטיקה לבין תרבות הצריכה. ״בארה״ב, קנדה ובריטניה באמת יש המון מוטיבים מיניים באירועים האלו. חשפן, תצוגות של צעצועי מין, מאכלים בצורת איברי מין גבריים, קוקטיילים עם שמות סקסיים, סדנאות על מיניות, משחקי חברה בגוון מיני. מסיבות כאלה הן חלק ממערך שלם של ציפיות שמופנה היום כלפי נשים צעירות להפגין את המיניות שלהן ואת היותן יצור חושק. במובן הזה, נשים רוצות לחקות את מסיבת הרווקים״.

     

    באיזה מובן?

     

    ״היסטורית, ידוע שעבור הגברים מסיבת הרווקים נתפסה כלילה האחרון של החופש, ריטואל של פלירטוט אחרון, לפני שאתה מתחייב ליחסים מונוגמיים. עם זאת, מיניות של נשים עדיין נשפטת חברתית בצורה שונה מזו של גברים. הן אמורות להיות חופשיות, אבל רק עד גבול מסוים. לכן האלמנטים המיניים במסיבות תמיד צבועים בגוון הומוריסטי או משחקי״.

     

    חתונה הוא מופע מסורתי בחסות דתית, כזו או אחרת. לעומתה, במסיבות הרווקות, כאמור, יש שחרור מיני והחוגגות עפות על החיים - מצטלמות בבגדי ים, שותות כמו שצריך, מפגינות את הנשיות שלהן.

     

    ״נכון, אולי עדיין אפשר לראות במסיבת הרווקות אקט חתרני לכאורה של הכלה מול טקס החתונה. פה היא הכוכבת הראשית ומכתיבת בלעדית את התוכן. שם יש עוד שותף, הבעל לעתיד, ובעיקר המשפחות המאוד מעורבות שבדרך כלל מממנות את הטקס ולכן משתדלים לרצות אותן. במסיבת הרווקות את גם מסמנת את המקום החברתי שלך מול החברות, ובגלל זה האינסטגרם הוא חלק בלתי נפרד מהן. זאת מעין הצהרה: אני נאהבת, יש לי BFF’s, אני חלק מהחבורה. אלו שני ריטואלים שמסמנים זהויות ומיקומים חברתיים, אבל פשוט בקונסטלציה שונה״.

     

    אחת הכוכבות הגדולות והמבוקשות של מסיבות הרווקות כיום היא בל אגם, שמנחה אותן ומעבירה מופע סטנד־אפ. ברזומה: עדן בן זקן, אילנית לוי, מורן אייזנשטיין, מור ממן, ובקרוב גם אגם רודברג. הליין: ״חפלת רווקות עם בל אגם״. ״אני חושבת שמה שהפך אותי למאוד פופולרית במסיבת רווקות היא העובדה שאני מוכרת המון עממיות ופשטות”, היא אומרת. “אני מגיעה, ומיד מרימה: שירים מזרחיים, דרבוקות, שירים של פעם, שירי שכונות שגדלנו עליהם, ריקודי בטן. בלי בושה! הכי הארדקור. אחרי הקרחנה יש מופע סטנד־אפ שלי. לא משהו זול - כמו דילדואים שמסתובבים במסיבות אחרות. זה מופע שבו אני צוחקת על עצמי - ההתמודדות עם גברים, אירועים מהחיים שלי״.

     

    איך הכל התחיל?

     

    ״החיבור של בנות אליי התחיל עוד לפני שהתפרסמתי, כי בנות תמיד הסתקרנו. יש מלא חשפנים, שפים, וילות, די־ג׳ייז - אבל טרנסג’נדרית שמנחה זה מיוחד. אני גם בן אדם מאוד פתוח ולא שיפוטי״.

     

    איך את מסבירה את התופעה של המסיבות החדשות?

     

    ״בעיניי זה קשור לעידן המי־טו. הוא הזריק בנשים כוח שלא היה קיים בהן לפני כן. מסיבת הרווקות בעיניי זו חגיגה של כוח נשי. כשאני רוקדת איתן, הן מרימות לעצמן. אומרות, ׳אין עלינו׳. פעם חמש חברות נסעו לנאפיס, הדליקו זיקוק וזה נגמר. הגברים לעומתן טסו, הרימו הפקה. היום הכל התהפך! הנשים בפרונט. ומה עושים הגברים? עשרה חברים טסים לרומניה, יושבים בבר מול בקבוקי וודקה ומדברים. הבנות עקפו אותם בסיבוב״.

     

    נשמע כיף.

     

    ״אני עושה המון טלוויזיה, תוכניות, סדרות, פריים־טיים, אבל הרבה יותר נהנית להיות עם 30־20 בנות מאשר על המסך. אני אוהבת לשמח אנשים ואני מאמינה גם שקיבלתי מתנה אנרגטית מאלוהים, כישרון לגרום לאנשים סביבי להיות בהיי מטורף. אני כדור שמחה מהלך. לידי את לא תפסיקי לרקוד, לצחוק. תשכחי מהכל. כלות אמרות לי: ‘זו הייתה השעה וחצי הראשונות שלי בחצי שנה האחרונה שבה הפסקתי להתעסק בחתונה’״.

     

    בל אגם במסיבת הרווקות של אילנית לוי (מימין). “אני כדור שמחה מהלך"
    בל אגם במסיבת הרווקות של אילנית לוי (מימין). “אני כדור שמחה מהלך"

     

    יש גבולות לקרחנה?

     

    ״אני כל הזמן נמצאת בקשר עין עם כולן, כי יש לי אחריות על הבנות האלו. גם אם המופע שלי הוא רק שעה וחצי ביום ארוך, אני תמיד דואגת שהן לא יקיאו ויתעלפו מאלכוהול. אני גם מחבקת המון את הבנות. מאוד אמהית״.

     

    ההנאה, מתברר, היא הדדית. ״זו התרופה שלי. כשאני מסיימת מסיבת רווקות ומקבלת מחיאות כפיים ‑ זה אושר עילאי. במסיבה אין את בל הכוכבת, אני הופכת לאחת מהחבר׳ה. אם יש אחת שיושבת בצד ולא קמה, אני תמיד אגש אליה, אשתה איתה כוס יין ואכניס אותה למעגל הרוקדות. יש בנות ביישניות יותר או מובכות. אני מנסה לנקות מהן את חוסר הביטחון. אם אני בל הטרנסג’נדרית - לא רואה בעיניים - זה נותן השראה לבחורה הביישנית. כדור אומץ. לכן זו עסקת חבילת ששני הצדדים יוצאים ממנה מאוד מסופקים. הן גם נותנות הכרה לנשיות שלי, אומרות שאני נראית מהמם, מסתכלות עליי״.

     

    עדי יופה, הטרנדולוגית, מזהה את הטרנד עם מגמה חדשה נוספת ‑ חתונה מוקדמת. ״מה שמעניין שלמרות שיעור הגירושים שהולך ועולה בישראל, הצעירים ממשיכים להתחתן ולדעתי אף מתחתנים צעירים יותר מהדור שלפניהם”, היא אומרת, “גם אם כרגע אנחנו לא רואים את המגמה הזאת בנתונים הסטטיסטיים״.

     

    אולי זו תגובת נגד לניכור שמייצר עידן הרשתות החברתיות.

     

    ״החיים שלהם תנודתיים: התעסוקה לא מובטחת, יוקר המחיה גבוה והעולם משובש ומשתנה. מדובר גם בדור שחווה המון ביחס לדורות לפניו: עומס המידע, השינויים הטכנולוגיים, שפע האפשרויות. עבורם, להיות בן 23 זה בעצם לחיות חיים של בני 30 מדור אחר״.

     

    קונספטים למסיבת רווקות:

    1. גטסבי הגדול ‑ הלוק: שמלות קצרצרות, פרנזים, סרטי שיער, שרשראות פנינים ארוכות. הדרינק: שמפניה. המוזיקה: ג’אז עליז.

    2. משמר המפרץ ‑ הלוק: בגדי ים אדומים שלמים ומשרוקיות. הדרינק: בירה קרה. הפעלות: משחקי מטקות וכדורעף חופים.

    3. חד־קרן ‑ הלוק: קשתות לשיער של חד־קרן, מתנפחים בצורת חד־קרן בבריכה. הכיבוד: עוגות ועוגיות חד־קרן. הדרינק: קוקטיילים סגולים. הפעלות: ניפוץ פיניאטה בצורת חד־קרן.

    4. בת הים הקטנה ‑ הלוק: בגדי ים. התפאורה: צדפים. התפריט: דגים וסושי. השראה: המסיבה של מאיה ורטהיימר.

    5. פסטיבל קואצ'לה ‑ הלוק: ג'ינסים קצרים, חולצות בטן, סרטים בשיער, שמלות בוהו־שיק, מגפונים. השראה: מסיבת הרווקות של שלומית מלכה, שמותגה תחת השם: "שלומוצ'לה".

     


    פרסום ראשון: 19.06.19 , 22:19
    yed660100