yed300250
הכי מטוקבקות
    צילום: עמית שעל
    ממון • 20.11.2019
    קמדן אנד שוז בהקפאת הליכים, לקוחות יקבלו החזרים
    מאת ליטל דוברוביצקי, אורנה יפת ומירב קריסטל

    ביהמ"ש המחוזי בחיפה הוציא אתמול צו הקפאת הליכים זמני לרשת קמדן אנד שוז לבקשתה. השופטת בטינה טאובר קבעה דיון ל־28 בנובמבר. רשת האופנה של בני הזוג אלון ומיטל שני צברה חובות של כ־12 מיליון שקל.

     

    באי כוח הרשת, עוה"ד אילן גלמן ואיתמר כהן ממשרד נחום גלמן כהן, ציינו כי הרשת מעסיקה כ־100 עובדים המיוצגים על ידי עו"ד ליזה חדש וכי "הבנקים וחברות האשראי החוץ בנקאי הפסיקו להעמיד לה את מסגרת האשראי והחלו לדרוש לצמצמה".

     

    בקמדן אנד שוז נמכרים מוצרי הלבשה, נעליים, תיקים ואקססוריז לנשים. מחזור המכירות ב־2016 עמד על כ־50 מיליון שקל, וכיום כ־40 מיליון שקל. מועדון הלקוחות מונה יותר מ־100 אלף חברים. הרשת מבקשת לבחון אפשרות להכניס משקיע.

     

    משכורות העובדים שולמו, אבל עשרות לקוחות פנו ל"ידיעות אחרונות" והתלוננו כי לא קיבלו את הנעליים שהזמינו באתר ולא קיבלו מענה בשירות הלקוחות. יתרה מזאת, שעות רבות אחרי שהוגשה הבקשה להקפאת הליכים נותר אתר החברה פתוח לרכישות. מהחברה נמסר: "אנו עובדים על סגירת האתר".

     

    א', לקוחה שקנתה ב־248 שקל באוקטובר, לא קיבלה את הכסף או את הפריט שרכשה. "אני רודפת אחריהם שלושה שבועות". עינב קנתה במבצע שהחברה קידמה: "קניתי ביותר מ־300 שקל כדי לקבל הנחה. אני מנסה כבר כשלושה שבועות להשיגם ואין מענה".

     

    מנכ"ל הרשת אלון שני הודיע כי החליט לתת מענה לתלונות. לדבריו, "לקוח שרכש באתר עד 19 בנובמבר 2019 מוזמן להגיע לחנויות ולקבל זיכוי בשווי הרכישה באתר לטובת רכישה בחנות. הזמנות שבוצעו באתר מ־20 בנובמבר יסופקו כרגיל. הדבר התאפשר אחרי שהושגו הסכמות עם ספקים".

     

    על הלקוחות לבוא לסניפים עם טופס ההזמנה שקיבלו במייל כשרכשו באתר. הם לא יוכלו לקבל את כספם בחזרה, אבל אם יהיה להם מזל, אולי ימצאו את הנעליים שהזמינו באתר במידה שלהם. היו לקוחות שהתקשו להשיג מענה טלפוני בסניפים. לקוחה שהחברה לא סיפקה לה הזמנה גדולה אמרה ל"ידיעות אחרונות": "אצטרך לבוא לאחת החנויות ולמצוא זוגות חלופיים במקום לקבל את הכסף בחזרה. זה מעצבן, אבל טוב מלא לקבל כלום".

     


    פרסום ראשון: 20.11.19 , 19:11
    yed660100