האפליקציה של "יילו": אפשר לקנות בחנות, אך לא לתדלק בזול
חברת תחנות הדלק וחנויות הנוחות "פז" השיקה אפליקציית תשלומים חדשה, וכדי לעודד את השימוש בה יצאה בקמפיין המעניק הטבות ללקוחות בדמות צבירת כסף דיגיטלי. האם האפליקציה מקיימת את ההבטחה הגדולה? יצאנו לבדוק.
לצד ההתנסות בשימוש בארנק הדיגיטלי הידידותי, מלבד הנוחות שחוסכת לכל מתדלק בתחנות פז את הכנסת כרטיס האשראי, פרטי הרכב וכו', כעת צריך רק להכניס את ברז הדלק לפייה ולהקליד קוד שמקבלים לנייד. על פי האותיות הקטנות, כל תדלוק/רכישה בחנות הנוחות ורכישה בחנות האון־ליין מעניקים כסף המצטבר בשק באפליקציה בחשבון הלקוח.
מיד עם הורדת האפליקציה מקבלים אוטומטית 30 שקל לשק המצטבר. בכל תדלוק צוברים 10 אג' לכל ליטר דלק. בהנחה שבתדלוק ממוצע של רכב משפחתי מתדלקים 45 ליטר, הצבירה היא של 4.5 שקלים לכל תדלוק. בכל קנייה בחנות הנוחות צוברים 10% מכל רכישה בחנויות ילו (בלי סיגריות, טבק וכו') ונהנים מכפל מבצעים (הטבות בשוטף כמו 1+1 וכו').
אם ממלאים דלק 2־3 פעמים בחודש ומדי פעם רוכשים בחנות, השימוש בארנק הדיגיטלי מתאים, אבל כמו בכל מועדון, לכל הטבה יש רף כניסה להתחלת השימוש בפועל בסל המצטבר, ומגבלות.
למשל, כדי להתחיל ליהנות מהכסף המצטבר בשק האישי יש להגיע ל־50 שקל. איך? 30 שקל אוטומטית בהצטרפות, ו־30 שקל נוספים לרבעון אפשר לצבור אם מקפידים לתדלק בתחנות פז לפחות 2־3 בחודש. אבל אם לא מגיעים ל־50 שקל ברבעון, נמחק כל הסכום ולא עובר לרבעון העוקב.
האם החברה לא מיהרה לצאת בקמפיין שמתייחס גם למגוון הטבות עתידיות שנכנסו למימוש ויידרשו חודשים עד שיעבדו בפועל? כעת אי־אפשר לממש את הכסף שצברת בשק על תדלוק, דבר שהרים אצלנו מיד גבה. מדובר רק במימוש שקלים בשק המצטבר לחנות הנוחות בלבד, לא באון־ליין. זאת ועוד, הכסף נצבר לשנתיים ולאחר מכן נמחק.
דנה פולק אולשר, מנהלת שיווק פז: "מטרת הקמפיין היא חשיפת האפליקציה והארנק הדיגיטלי כשיטת תשלום מתקדמת, שתיתן ללקוחותינו חוויית תדלוק נוחה, מהירה ומתקדמת, לצד הטבות המעניקות כסף לצרכן. נמשיך להרחיב את השירותים המתקדמים והפיצ'רים המוצעים גם בעתיד".
למי טובה האפליקציה? אם אתם מתדלקים בקביעות בתחנות פז, ולא מתדלקים "על הדרך" בתחנה הקרובה אליכם, וגם למחזיקי פזומט (רכב חברה).