איקאה תאפשר להזמין באתר ולבחור באיסוף עצמי
באיקאה ישראל אימצו את מדיניות קליק & קולקט, שסיפרנו עליה ב"ממון" בשבוע שעבר. מאתמול יכולים צרכנים להזמין באתר שפע און ליין ולבחור באיסוף עצמי. בתום איסוף הפריטים בחנות יקבל המזמין הודעה עם מועד האיסוף. האיסוף יתבצע בכל חמשת סניפי הרשת בחינם. הלקוחות ימתינו ברכב והמשלוחים יובאו אליהם על ידי העובדים. באון ליין משלוחים ממשיכה איקאה, בניגוד לחו"ל, לגבות את התעריפים היקרים של 12% ממחיר ההזמנה או לפחות 250 שקל. במקביל ממשיכים באיקאה במאבק להכרתה כרשת המוכרת מוצרים חיוניים.
קבוצת גולף השיקה אתרי אונליין לגולף ולאינטימה
קבוצת גולף השיקה שני אתרי אונליין חדשים, האחד לרשת גולף והשני לרשת אינטימה, מלבד אתרי האונליין עדיקה, גולף קידס, גולף & קו, כיתן וטופשופ. זמן האספקה שהיא מציעה ממושך יחסית: חמישה ימים, בדומה לנהוג באתרים ישראליים נוספים כרגע בגלל עומסי הקורונה. / מירב קריסטל
שינוי בהרגלי הצריכה: בגלל הקורונה זונחים את העדשות
בגלל הקורונה והעבודה בבית הייתה ירידה של 20% במכירות של עדשות מגע ביחס לחודש המקביל אשתקד. כך נמסר מסופר־פארם אופטיק. איתן הלימי, אופטומטריסט בסופר־פארם אופטיק: "ריבוי השעות מול המסכים והמעבר ללמידה בזום עלולים לגרום לאי־נוחות, יובש בעיניים, כאבי ראש, עייפות, מתח וטשטוש. רבים זונחים את עדשות המגע משיקולי נראות ועוברים למשקפיים". סקר של סופר־פארם אופטיק וקופרוויז'ן ישראל מגלה כי 40% מהצרכנים הפחיתו את השימוש בעדשות מגע. במקביל, מתחילת השנה גדל הביקוש למשקפי ראייה ב־11%.

