שתף קטע נבחר
 

נסטלה נכנסת לתחום דגני בוקר לנשים עם "פיטנס"

המותג פיטנס נמצא על המדפים בחו"ל מזה כשלוש שנים ומושק לראשונה בישראל. השקת המותג תלווה בפעילות שיווקית המוערכת ב-1.5 מיליון שקל. סמנכ"ל השיווק באסם: בכוונת החברה לכבוש את פלח שוק הנשים, שכמעט אינו מטופל על-ידי חברות אחרות

חברת נסטלה אסם מרחבה את פעילותה בתחום דגני הבוקר ומשיקה את פיטנס – דגני בוקר לנשים. לראשונה, מאז הוצבו דגני הבוקר של החברה על המדפים בישראל בשנת 1995, פונה החברה לקהל צרכנים חדש. בחו"ל נמצא פיטנס על המדפים מזה כשלוש שנים.

השקת המוצר החדש מהווה מהלך אסטרטגי של פנייה לקהל מטרה פוטנציאלי ועונה על מגמה בולטת בשוק המזון העולמי והישראלי של פיתוח מוצרים המתאימים לנשים. המוצר עשוי מחיטה מלאה, דל בשומן, מכיל 11 ויטמינים ומינרלים ומעושר בברזל, חומצה פולית וסידן.

השקת המותג תגובה בפעילות שיווקית המוערכת בכ- 1.5 מיליון שקל. הפעילות תכלול חלוקת עלוני בריאות בנקודות המכירה, טעימות ופרסום בטלוויזיה ובעתונות הנשים. הקמפיין הופק במשרד הפרסום מקאן קשר בראל וילווה בסיסמה: "פיטנס – פנקי את הגיזרה שלך".

 

כניסה לקטגוריה לא מפותחת

 

במהלך השקת פיטנס נכנסת נסטלה לקטגוריה לא מפותחת שנמצאת בתוך הגדרת דגני הבוקר למבוגרים, המהווה כ- 16% מנתח שוק הדגנים. בכוונת החברה להגדיל את נתח השוק בתחום זה על-ידי שינוי הרגלי צריכה וחדרת תרבות דגני בוקר ובריאות בקרב קהל מטרה חדש – הנשים.

סמנכ"ל השיווק של אסם ונסטלה בישראל, איציק צאיג, מסר כי הבחירה בקהל הנשים מבוססת על מחקרי שוק המראים פוטנציאל שיווקי לא מנוצל בקרב אוכלוסייה זו. צאיג הדגיש, כי מטרת המהלך הנוכחי היא להביא לגידול בצריכת דגני הבוקר ולכבוש את פלח שוק הנשים אשר, לדבריו, כמעט אינו מטופל על ידי חברות אחרות.

עוד מוסיף צאיג, כי על פי מחקרים מתאפיין קהל הנשים במודעות גבוהה יותר לכל נושא הבריאות, תזונה ודיאטה, ולשימוש בוויטמינים ותוספי מזון.

מוצרי נסטלה מהווים כיום 15% משוק דגני הבוקר – צמיחה של 16% בשנת 2001. על פי נתוני נילסן במונחים כספיים, גברה נסטלה על קלוגס ותפסה את המקום השני בשוק.

שוק הדגנים נחלק לארבע קטגוריות: ילדים, מבוגרים, משפחה והקטגוריה המסורתית קורנפלקס. על פי נתוני נילסן לשנת 2001 קטגוריית המשפחה נמצאת בעלייה, בעוד בקטגוריית קורנפלקס חלה מגמת ירידה.

שיעור הצמיחה של נסטלה בקטגוריית דגני הבוקר למשפחה עומד על 83% במונחים כספיים וכמותיים. קלוגס רשמה ירידה של 8% ותלמה ירידה של 12% בקטגוריה.

 

 

 

 

 

פורסם לראשונה

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פיטנס. פנייה לקהל מטרה פוטנציאלי
פיטנס. פנייה לקהל מטרה פוטנציאלי
מומלצים