שתף קטע נבחר

 

למה סלקום לא מספקת פירוט שיחות ללקוח טוקמן

חברת סלקום מסרבת לספק ללקוח טוקמן פירוט חיובים למרות שבעבר טעתה בחיוב. סלקום: ברגע שהלקוח יצהיר שהוא הבעלים של המכשיר, הוא יוכל לקבל את הפירוט

חברת סלקום נערכת לשדרוג רשת התקשורת לצורך הגדלת הקבולת והוספת שירותים נוספים, אולי קודם לכן, כדאי לחברה לטפל במערכת החיוב ושירות הלקוחות. כך לפחות עולה מסיפורו של ש', לקוח של החברה.
סיפורו של ש' מתחיל לפני כחצי שנה, עת החליט לעבור למסלול טוקמן (מסלול פרי-פייד). כעבור זמן קצר גילה כי יתרת חשבונו נמוכה מהמתוכנן. ש' פנה לחברה ושאל לפשר החיוב, ונמסר לו כי כל החיובים תקינים. כעבור חצי שנה, חשד ש' כי שוב נגבו ממנו כספים שלא לצורך. הוא פנה לחברה, ביקש פירוט חיובים, ולאחר שקיבל אותם גילה כי שיחותיו למוקד השירות של החברה ללקוחות טוקמן, 778*, שאמור להיות שיחת חינם, חויבו בתשלום זמן אוויר. שמעון פנה לסלקום וביקש הבהרות. בחברה התנצלו, טענו שחלה טעות מיחשובית, והשיבו לו את הכסף.
אלא שמהלך זה לא סיפק את ש'. לטענתו, ייתכן כי בחודשים האחרונים, מאז הצטרף לשירות, חויב פעמים נוספות עבור שיחות למוקד השירות. שמעון ביקש פעם אחר פעם מהחברה להעביר לו פירוט חיובים, אך בקשותיו נדחו. מסלקום נמסר לו כיאין ביכולתה לשלוח פירוט חיובים לחודשים הקודמים מאחר שבתקופה הנדונה המכשיר (הנמצא אצל ש' כשנתיים) לא היה רשום על שם אף אחד.
טענה נוספת שהעלתה סלקום היתה שהיא לא נוהגת לשלוח פירוטי חיובים ללקוחות טוקמן, ולבסוף גם טענו כי אינם יכולים מסיבות טכניות לבצע זאת. אלא שבידיו של ש' מכתב חתום ממחלקת הפיקוח של משרד התקשורת הקובע כי על החברה לספק ללקוחות פירוט חיובים.

סלקום: הלקוח צריך להצהיר

מחברת סלקום נמסר בתגובה, כי הלקוח זכאי לפירוט שיחות 6 חודשים אחורה לפי הסכם טוקמן, והוא יוכל לקבל אותו רק לאחר שהוא יצהיר שהוא היה הבעלים של המכשיר במהלך התקופה. מאחר שמכשיר הטוקמן הוא מכשיר ללא בעלים רשומים בסלקום, חובה עלינו לשמור על פרטיות הלקוחות. עד למועד זה, ש' לא הסכים להצהיר בפנינו כי הוא היה הבעלים של המכשיר במהלך 6 החודשים האחרונים. את ההסבר הזה קיבל הלקוח גם מנציגי השירות של החברה.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים