ליוור משיקה שמפו פינוק לילדים
החברה מעלה קמפיין פרסומי בהיקף 3 מיליון שקל. סמנכ"ל השיווק של ליוור: מטרתנו להפוך את המקלחת לחוויה כיפית
חברת ליוור, יצרנית סדרת מוצרי טיפוח השיער "פינוק", החליטה לפנות לשוק הצעיר ולהשיק את סדרת "פינוק לילדים". הסדרה החדשה כוללת שמפו, מרכך ושמפו ומרכך בבקבוק אחד. השקת הסדרה תגובה בקמפיין בהיקף של 3 מיליון שקל, שיעלה בעיתונות ובשילוט חוצות, בהפקת משרד הפרסום טמיר-כהן.
מוצרי סדרת "פינוק לילדים" מיועדים לבנים ובנות בגילאי 4-9. המוצרים מועשרים ברוזמרין ואמורים להותיר את השיער רך, מבריק, וללא קשרים. ניחוח הסדרה נבחר על ידי הורים וילדים במשותף. מוצרי הסדרה יגיעו באריזות צבעוניות עם ציורים של דגים, דולפינים, צפרדעים וחיות מים אחרות, ועל הבקבוק יופיעו נתוני טריוויה על חיות המים.
ערן תור, סמנכ"ל השיווק של ליוור ישראל, יצרנית "פינוק", מסר, כי מכיוון שילדים לעיתים לא אוהבים להתקלח, מטרת המוצר החדש היא להפוך את המקלחת לחוויה מהנה וכיפית עבור הילד.
עלות מוצרי סדרת "פינוק לילדים" היא 14 שקל ל-700 מ"ל. המוצר יתחרה במוצרי ד"ר פישר (סרקל, קמיל וקמיל בלו), הוואי של הנקל, ג'ונסון אנד ג'ונסון, וקרליין/נקה וקרמה של קוסמופארם.

