שתף קטע נבחר

 

טבע מעלה סדרת סרטוני פרסומת לאקמול

הקמפיין הופק במשרד הפרסום מקאן קשר בראל, ועלות הסרט הראשון עומדת על 250 אלף דולר

חברת טבע העלתה בסוף השבוע קמפיין לאקמול לקראת עונת החורף. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום מקאן קשר בראל.
הסיסמה המלווה את הקמפיין, "למה לעשות דרמה מכל דבר? יש אקמול" ותקציב המדיה של הסרט הראשון עומד על 250 אלף דולר.
הקמפיין כולל סדרת סרטונים הומוריסטיים של משפחת אקמול. בכל אחד מהם מוצגת סיטואציה יומיומית מחיי משפחה שגרתיים. שגרת היום מופרעת על ידי העובדה שמישהו מבני המשפחה סובל מכאב ראש או חום ובכל מקרה מוצע הפתרון על ידי אם המשפחה, ממשפחת אקמול.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים