גולף & קו נערכת לחגים בהשקעה של 12 מיליון שקל
הרשת צופה גידול של 20% במכירות לעומת התקופה המקבילה אשתקד, בין היתר בשל היחלשות רשת המשביר לצרכן
רשת גולף אנד קו השקיעה כ-12 מיליון שקל בהיערכות לעונת החגים. הרשת ייבאה 300 מכולות של סחורה למחלקות כלי הבית והטקסטיל.
ברשת מצפים לגידול של 20% במכירות, לעומת התקופה המקבילה אשתקד. דודי ברסלר, מנכ"ל קבוצת גולף, מסר כי "הצפי לגידול השנה נובע מהגידול במספר הסניפים של גולף אנד קו ומהיחלשות המשביר לצרכן".
עוד הוסיף ברסלר, כי על אף המיתון במשק, נרשם בפסח האחרון גידול של 15% לעומת פסח 2002 ומספר הצרכנים שביקרו בחנויות הגיע ל- 8,000 ביום, נתון המהווה את צפי המבקרים גם לחג הקרוב. לדבריו, למעלה מ- 70% מפעילות כיתן מתרכזת בסניפי גולף אנד קו.
גולף אנד קו תצא בקמפיין פרסום לחג בהיקף של 5 מיליון שקל, שיכלול סרטון פרסומת בטלוויזיה בשיתוף עם כיתן, פרסום בעיתונות הארצית וקטלוג תדמית שיופץ ב-750 אלף עותקים בנקודות המכירה ובעיתונים.
מחקרי שוק שביצעה הרשת העלו, כי מחיר מתנה ממוצעת לחג יעמוד השנה על כ- 150 שקל. כמו כן, נמצא כי עקב המיתון ירשמו כלי הבית גידול של 25% במכירות על חשבון מוצרי הטקסטיל לבית כמו מצעים המהווים מתנה יקרה יותר.
גולף אנד קו תפתח בשנה הקרובה 4 סניפים חדשים בהשקעה של 6 מיליון שקל. הסניף בצפון הארץ ייפתח בנוסף לסניף שנפתח לאחרונה בגן שמואל ובמתחם ביג באילת, שנפתחה בהשקעה של 1.5 מיליון שקל.
קבוצת גולף, בבעלות כלל תעשיות, מונה כ-160 חנויות. רשתות החברה כוללות את גולף אנד קו, גולף, סטריט, פולגת, אינטימה, ספרינט, מותג הילדים גולף קידס, ומותג כלי הבית סולט אנד פפר. הרשת מדווחת על מחזור מכירות של כ–600 מיליון שקל בשנה.

גולף. מצעים וכלי בית לחג
מומלצים