בזק: בדיקה אוטומטית של קווי טלפון בשבתות
הטלפון שלכם הפסיק לעבוד בשבת? שירות חדש של בזק יאפשר לכם לבצע בדיקה אינטראקטיבית. במקרה שהתגלתה תקלה, תשוגר האבחנה למערכת המידע של בזק
לא מעט אנשים מגלים לפתע בשבת כי קו הטלפון שלהם אינו עובד. נכון, זה פחות מרגיז מבעבר כי לכל אחד כיום יש סלולרי, אבל עדיין כולם רוצים לדעת למה הטלפון שלהם לא עובד. שירות חדש של בזק מאפשר בימי שבתות וחגים לבדוק עצמאית האם יש תקלות בקו הטלפון. התיקונים, אגב, ייעשו רק עם צאת השבת או החג.
כידוע, שירות התיקונים 166 של בזק פועל 24 שעות ביממה ברציפות מיום ראשון בבוקר ועד ליום שישי או ערבי חג בשעות אחרי הצהריים. בשבת ובחג, עד כה, לא היה עם מי לדבר.
לקוחות שמתקשרים בימי שבת וחג כאשר מוקד 166 אינו מאויש, נענים באחרונה על ידי מענה קולי אינטראקטיבי המאפשר לפונים לבצע בדיקה באמצעות מערכת ממוחשבת. המערכת בודקת את קו הטלפון ומאבחנת האם קיימת תקלה בקו. במקרים בהם הקו נמצא תקין המערכת מודיע זאת ללקוח.
כאשר המערכת מאתרת תקלה, היא משגרת למערכת המידע של בזק את האבחנה, הרושמת את התקלה במאגר מיוחד , ומוסרת ללקוח "מספר פנייה". לקוח שיתקשר לבצע בדיקה לקו שכבר קיים במאגר התקלות יקבל הודעה כי הקו נמצא בטיפול. עם פתיחת המוקד, נציגי השירות והטכנאים פועלים לתיקון מהיר של התקלות, ללא צורך בהודעה נוספת מצד הלקוחות.
פנינה שנהב, סמנכ"ל לשיווק ולמכירות, אמרה כי "תקינות קו הטלפון הפכה בשנים האחרונות חשובה הרבה מעבר לשיחות טלפון. קו הטלפון מאפשר היום גם גלישה באינטרנט, שימוש בשירות WOWNET ועוד. מהלך זה הופך את השירות – לשירות 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע".


מומלצים