יבואנית קולגייט: פרוקטר אנד גמבל מטעה בבוטות
קולגייט, יצרנית נוזל הניקוי פלמוליב, הגישה תביעה נגד פרוקטר & גמבל. טוענת כי פרסומי החברה לפיהן נוזל הכלים פיירי הוא הנמכר ביותר בישראל, מטעים
חברת קולגייט-פלמוליב הגישה היום (ב') בבית משפט המחוזי בירושלים תביעה נגד חברת פרוקטר אנד גמבל, בטענה להטעיית הציבור.
קולגייט-פלמוליב מבקשת מבית משפט להורות ל-P&G להסיר פרסומים ותוויות מוצרים, לפיהם נוזל הכלים פיירי הוא הנמכר ביותר בישראל. לטענת קולגייט, נוזל הכלים פלמוליב, שאותו היא משווקת, הוא נוזל הכלים הנמכר ביותר, מבחינה כמותית ומבחינה כספית. החברה הציגה את נתוני נילסן לספטמבר 2003, שמראים כי פלמוליב תופס נתח שוק כספי שנתי של 37.3% ופיירי מחזיק 21.2%.
יוני שסטוביץ, מנכ"ל ש.שסטוביץ, יבואנית קולגייט-פלמוליב בישראל, אמר: "הרגשנו שיש צורך להפסיק את ההטעיה הבוטה של הצרכנים על ידי פרוקטר אנד גמבל. רוב הציבור בישראל בוחר ומשתמש בפלמוליב מזה שנים רבות, כפי שמוכיחים הנתונים".
קולגייט-פלמוליב עוסקת בתחום מוצרי הצריכה ומוצריה משווקים ב-200 מדינות תחת המותגים קולגייט, פלמוליב, אג'קס, סופלין, ספיד סטיק וליידי ספיד סטיק. מחזור המכירות של קולגייט-פלמוליב נאמד ביותר מ-9 מיליארד דולר בשנה.
מפרוקטר אנד גמבל נמסר, כי "טרם קיבלנו את כתב התביעה לידינו, ולכן איננו יכולים להגיב עליו. יחד עם זאת, דו"ח נילסן הראה כי פיירי היה המותג מספר 1 בישראל בחודש אוגוסט 2003, הן מבחינת כמות היחידות שנמכרו: 40.6% לעומת 28.1% לפלמוליב; והן מבחינת כמות הליטרים שנמכרה באותה תקופה: פיירי עם 30.2%, לעומת 29% של פלמוליב.
"נתונים אלה מאששים את העובדה שהופיעה בסרטון הטלוויזיה "פיירי הוא הנוזל הנמכר ביותר בישראל בחודש אוגוסט". הפרסומת ירדה משידור ב-20 בספטמבר 2003.
פלמוליב. נוזל ותיק בישראל
מומלצים