שתף קטע נבחר
 

רשת הצורפים נכנסת לתחום התכשיטים

מקימה קו ייצור נפרד בעלות של מיליון שקל לעיצוב תכשיטי כסף וצופה גידול של 20% בהיקף המכירות. עיצבה מחדש את לוגו החברה ואת האריזות

רשת הצורפים, המתמחה בעיצוב וייצור כלי כסף, נכנסת לראשונה לתחום התכשיטים. הרשת תמכור בארץ ובחו"ל קו תכשיטים מכסף וזהב שעוצבו בשיתוף עם תלמידי צורפות של שנקר ומעצבים מאיטליה.

 

לשם הכניסה לתחום תקים הצורפים פס ייצור נפרד בעלות של כמיליון שקל. בעקבות הכניסה לקטגוריה החדשה צופה הרשת גידול של 20% בהיקף המכירות בשנת הפעילות הראשונה.

 

כחלק מההיערכות לכניסה לשוק התכשיטים, שינתה הצורפים את לוגו החברה ועיצבה מחדש את האריזות והשקיות לצבעי סגול ולבן.

 

דורון מרדינגר בעל רשת הצורפים, מסר כי הכניסה לתחום התכשיטים מאפשרת לרשת לפתוח בפני לקוחותיה קטגוריה חדשה של מוצרי כסף ולפנות לקהלי יעד חדשים. עוד אמר מרדינגר, כי בשנים האחרונות נוצרה בארץ לגיטימיות לאופנה זולה ולא איכותית של תכשיטי כסף, כתוצאה מחוסר ידע בעיבוד החומר.

 

קו התכשיטים לגברים ונשים כולל טבעות, צמידים, ענקים וחגורות במחיר הנע בין 100 דולר ל- 1,000 דולר.

 

הצורפים הוקמה בשנת 1952 והיא מונה 11 סניפים ונמצאת בבעלות משפחת מרדינגר. הרשת מגלגלת מחזור של כ– 100 מיליון שקל בשנה ומייצאת לארה"ב ולאירופה.

 

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הצורפים. עיצוב מחדש
הצורפים. עיצוב מחדש
מומלצים