שתף קטע נבחר
 

שופרסל צופה עלייה של 20% במכירות לקראת פסח

הרשת הזמינה כ-400 אלף חבילות מצות וכ-50 טון גפילטפיש

רשת שופרסל צופה כי בשבוע שלפני פסח יירשם גידול של כ- 20% בתנועת הקונים לעומת שבוע רגיל.

 

במסגרת ההיערכות לחג הזמינה הרשת כמויות גדולות של מוצרי מזון לחג: כ –400 אלף חבילות מצות, כ-50 טון גפילטפיש, כ-14 טון דגי קרפיון, כ-100 אלף יחידות חזרת, כ- 40,000 יחידות חרוסת, כ-360 טון ביצים, כ-450 אלף בקבוקי יין מתוק ויין תירוש, וכ-7 טון אגוזים.

 

לדברי אפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל, הרשת תגביר את עמדות קו הקופות, כשבנוסף לקופאיות יוצבו אורזים, על מנת לקצר את זמן ההמתנה בתור. כמו כן יוכפל צוות העובדים במחלקות הבשר והדגים.

 

בכדי לתת מענה שלם לצרכי הלקוחות לחג, יוצעו בסניפי הרשת מוצרים נלווים לארוחת החג ולמתנות. לדברי רוזנהויז, שופרסל ייבאה לקראת החג כלי בית בהיקף כולל של כ-20 מיליון שקל.

 

מי שירכוש מוצרים ב-500 שקל ומעלה יוכל ליהנות מ- 10 תשלומים באמצעות כרטיסי אשראי, ללא ריבית.

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לובה. מככבת בקמפיין
לובה. מככבת בקמפיין
מומלצים