שתף קטע נבחר

 

מפעל הפיס מנפיק כרטיס מנוי מגנטי

הכרטיס יעניק הטבות והנחות בעשרות בתי עסק בארץ. הכרטיס, רגיל, כסף, זהב או פלטינום, יינתן למנויים על פי ותק

מפעל הפיס מנפיק כרטיס חבר מגנטי חדש שיעניק הטבות למנויים. עד היום ניתנו למנויים הנחות והטבות באמצעות קופונים בדיוור ישיר.

 

הכרטיס, שכולל ברקוד, מאפשר למנויים לקבל הנחות ביותר מ-60 מוסדות בתחומי הבידור, התרבות, הפנאי והמזון. ההטבות יינתנו בין היתר בצומת ספרים, בלוקבסטר, בזק בינלאומי, קלאבמרקט ותיאטראות. ייחודו של הכרטיס החדש, בכך שהוא משלב הנחות ממגוון תחומים.

 

כחלק מהמהלך חילק מפעל הפיס את חברי המועדון לסוגי מנויים על פי ותק ומספר כרטיסי מנוי, במטרה לתגמל את יותר את המנויים הוותיקים. הכרטיסים כוללים 4 סוגים: כרטיס מועדון - למצטרפים ולבעלי מנוי עד 3 שנים, כרטיס כסף - למנויים בין 3 ל- 7 שנים, כרטיס זהב - למנויים 7 שנים ומעלה או לבעלי שני מנויים בלי קשר לוותק וכרטיס פלטינום - לבעלי 3 כרטיסים ומעלה.

 

בבדיקה שעשה מפעל הפיס ביולי 2004, לאיפיון פרופיל חברי המועדון עולה כי 54% הם גברים ו- 46% נשים. 11% בגילאי 18-29 , 40% בגילאי 30-49 ו-49% בגילאי 50 פלוס. לגבי השכלה : 42% מהמנויים בעלי השכלה תיכונית ו- 58% בעלי השכלה על יסודית ואקדמאית. הכנסתם של 55% מחברי המועדון היא מעל הממוצע, 25% משתכרים שכר ממוצע ו- 20% בלבד משתכרים מתחת לממוצע. 54% מחברי המועדון הם חילוניים ו- 46% הם מסורתיים ודתיים.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים