HOT בחזית חדשה מול yes: מבצע ל"כל החיים"
חברת הכבלים מציעה ללקוחות חדשים וקיימים חבילה לכל החיים וללא התחייבות, תמורת 199 שקל לחודש עם חבילת הבסיס ו-4 חבילות לבחירה. עם זאת, על כל ממיר נוסף תשלמו 9.90 שקל
HOT פותחת חזית חדשה במלחמה על הלקוחות בשוק הטלוויזיה הרב ערוצית. לאחר שמהלך המיתוג לא הביא לחברה מנויים חדשים, והחברה אף איבדה לקוחות לטובת yes, יוצאת HOT בהצעה שיווקית ראשונה מסוגה: מסלול לכל החיים, וללא התחייבות.
לקוחות חדשים וקיימים של החברה שירצו להתחבר למסלול זה, ישלמו 199 שקל לחודש, ויקבלו את חבילת הבסיס ועוד 4 חבילות לבחירה (סרטים, ספורט, בידור, ילדים, גברים, צעירים ועוד) וכן ממיר דיגיטלי אחד בהשאלה. על כל ממיר נוסף ישלם המנוי 9.90 שקל. אם הלקוחות יראו לאחר תקופת מה כי המבצע לא משרת אותם, הם יוכלו להתנתק ללא בעיה.
עד כה, בשוק הטלוויזיה הרב ערוצית כמו גם תחומים אחרים בתחום התקשורת, המבצעים הם לטווח קצר עם התחייבות, ומכוונים בעיקר ללקוחות חדשים, כאשר בתום תקופת ההתחייבות והמבצע המחיר "חוזר לשיעור הרגיל שלו".
מ-HOT נמסר, כי "בכוונתנו לשנות ולהוביל את השוק למחוזות של שקיפות והגינות מכפי שהיו נהוגים בעבר, תוך השתתת מערכת יחסים ארוכת טווח עם הלקוחות, ולהנהיג מסלולים על בסיס 3 עקרונות: מבצעים מיועדים ללקוחות ותיקים וחדשים באחד, מבצעים ללא התחייבות, ומחיר קבוע, ידוע, שקוף והוגן "ללא הפתעות"
ההתחברות למבצע "לכל החיים" תתאפשר עד סוף אוקטובר. את המבצע יתמוך קמפיין פרסומי באמצעות משרד הפרסום באומן, בר ריבנאי, בהשקעה של 1 מיליון שקל.
מחברת yes נמסר בתגובה, כי "שוב הכבלים מטעים את הציבור. 'במבצע' שמציעים הכבלים ב-199 יש רק ממיר אחד. חישוב פשוט מראה שמנוי ללקוח שיש לו ששלושה ממירים בכבלים עולה יחד עם המנוי 219 שקל ( 199 עבור ממיר אחד . שלושה ממירים כבר עולים 219 ש"ח ) וב-yes חבילה כזו עולה 209 שקל בלבד כולל שלושה ממירים. כל היתר הבטחות. יש לזכור כי כבר בעבר פרסמו הכבלים מחיר של 175 שקל שהתברר אף הוא כ-224. הכבלים ממשיכים בדרכם."


מומלצים