שתף קטע נבחר
 

אגד מציגה: שירות הלקוחות בידיים של הנוסעים

שלושה חודשים לאחר שהשיקה מערכת מידע לנוסע באמצעות SMS מדווחת אגד על 80 אלף פניות בחודש

ההגה אולי בידיים של אגד, אבל שירות הלקוחות של החברה, כך זה נראה, נמצא דווקא בידיים של הנוסעים. שלושה חודשים לאחר שהושקה מערכת המידע לנוסע של אגד באמצעות SMS מדווחת החברה כי בחודש האחרון נרשמו 80 אלף פניות.

 

באגד מעריכים, כי על פי התחזית יגדל מספרן תוך שלושה חודשים ל-150 אלף בחודש ועד סוף 2005 ל-200 אלף פניות בחודש. במקביל, מדווחת אגד על קיטון של כ-15% בפניות למוקד המידע המאוייש של החברה.

 

על פי נתוני אגד, רוב המשתמשים במערכת המידע באמצעות SMS הם בני נוער, סטודנטים וחיילים. המערכת מופעלת מכל טלפון סלולרי באמצעות מספר 2800, 24 שעות ביממה ומספקת בשלב הנוכחי מידע על קווי השירות הבינעירוניים על פי מוצא ויעד. מחיר השירות (שאלה ותשובה) 49 אגורות.

 

עם השלמת המערכת ניתן יהיה לקבל באמצעות הטלפון הסלולרי מידע מדוייק על זמן ההגעה של כל אוטובוס לכל תחנה. בקרוב יתוסף למערכת גם מידע עירוני, שיאפשר מתן הנחיות על שילוב קווים והגעה ממוצא ליעד בכל חלקי הארץ.

 

בנוסף, בשנתיים הקרובות, עם השלמת ההתקנה המדורגת של מערכות GPS באוטובוסים, תתאפשר גם קבלת מידע בזמן אמת על הגעת האוטובוס הבא לכל תחנה.

  

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אגד. מידע בנייד
אגד. מידע בנייד
מומלצים