שתף קטע נבחר

 

הנקל סוד משיקה מוצרים חדשים תחת המותג טום וג'רי

מדובר בשמפו, אל סבון ומרכך שיער. צופה להגדיל המכירות ב-2 מיליון שקל בשנה

הנקל סוד מחזקת את מותג "טום וג'רי" שבבעלותה, ומשיקה סדרה חדשה לילדים הכוללת שמפו, מרכך שיער, אל סבון נוזלי ומשחת שיניים "טום וג'רי".

  

דבורה ניר, מנהלת שיווק הקוסמטיקה בהנקל סוד, אמרה כי ההחלטה מבוססת על הצלחת משחת השיניים לילדים טום וג'רי, וכן על הפופולריות הגבוהה של הדמויות המצויירות.

 

לדברי ניר, פיתוח הסדרה תואם את האסטרטגיה השיווקית של "הנקל סוד" המציעה ללקוחותיה מותגים המותאמים לצריכה משפחתית הפונים לכל אחד מבני המשפחה באופן ממוקד.

 

בנוסף, מציינת ניר, כי תחום מוצרי השמפו והסבון לילדים מהווה הזדמנות להרחבת נתח השוק של החברה שלא על חשבון מוצרים קיימים. בהנקל סוד מעריכים כי צופה הסדרה החדשה תגדיל את מכירות החברה בכ- 2 מיליון שקלים בשנה.

 

היקף שוק השמפו בישראל נאמד בכ-235 מיליון שקלים בשנה ושוק הקונדישינר נאמד בממוצע ב-82 מיליון שקלים. פלח שוק השמפו לילדים מהווה כ–10% משוק השמפו הכללי. גודל שוק הילדים בגילאי 10-4 המהווים את קהל היעד של הסדרה, מוערך בכ-880 אלף ילדים (ע"פ נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה לשנת 2003). המתחרים העיקריים בפלח זה של שמפו לילדים הינם "סרקל" ו"קמיל" של ד"ר פישר ו"גונסון & ג'ונסון".

  

השמפו, המרכך והסבון של "טום וג'רי" יימכרו באריזות של 700 מ"ל במחיר של 17 שקלים (האל-סבון ב-14 שקלים).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים