שתף קטע נבחר

 

תלונה נגד סולתם: מכסה הסיר התפוצץ

למה מתכוונת סולתם כשהיא מבטיחה אחריות לכל החיים על הסירים שלה? לא לחלקים העשויים זכוכית, גומי או בקליט. לקוחה של סולתם שמכסה אחד הסירים התפוצץ במטבחה קיבלה הנחה של 50% על קניית מכסה חדש

למה מתכוונת סולתם כשהיא מבטיחה אחריות לכל החיים על הסירים שלה? את השאלה הזו הפנתה אלינו אילנה ממושב זבדיאל שלפני כשנה רכשה סט סירים של סולתם.

 

"במשך שנה בישלתי איתם ונהניתי מאוד, מספרת אילנה. אבל לפני כחודשיים, כאשר בישלתי באחד הסירים, התנפץ מכסה הזכוכית לרסיסים, ואלה עפו לכל עבר. כמובן שהדבר גרם לבהלה גדולה בבית, בעיקר לתינוקת ששיחקה בסמוך וניצלה בנס. התבשיל התמלא זכוכיות והתקרה והקירות התלכלכו".

 

חייט פנתה לסולתם, המבטיחה אחריות לכל החיים על סיריה. "הם ביקשו שאביא אליהם את החישוק של המכסה, וכך עשיתי. אבל במשך חודש לא שמעתי מהם דבר. רק לאחר שפניתי שוב, הודיעו לי שמגיעה לי הנחה של 50% על קניית מכסה חדש. איך זה ייתכן? הרי החברה מבטיחה אחריות לכל החיים. כמובן שוויתרתי עליו. הרי אין זו התשובה שציפיתי לה מחברה מכובדת כזו".

 

פנינו להנהלת סולתם, ושאלנו מדוע הלקוחה לא קיבלה תשובה לפנייתה אחא רק כאשר התלוננה שוב. בסולתם התנצלו על המקרה והשיבו לנו כי בבירור שערכנו מצאנו כי הלקוחה אכן פנתה לחנות בצומת ביל"ו והעבירה לשם את המכסה השבור בצירוף מכתב. "לצערנו, המכתב שלה לא הגיע ליעדו".

 

ומה באשר לאחריות לכל החיים? מתברר כי האחריות שנותנת סולתם לסירי נירוסטה אינה כולל חלקים העשויים זכוכית, גומי ובקליט.

 

"במעבדת המפעל נמצאה מכה על מסגרת המתכת העוטפת את הזכוכית", כותב לנו מנהל שירות הלקוחות. "מכה זו מסבירה מדוע המכסה התנפץ. במקרה כזה, למרות שאין אחריות על הזכוכית, הנוהל הוא לספק מכסה חדש ב-50% הנחה. אם לא היתה מתגלה כל מכה על המסגרת היינו מספקים מכסה חדש ללא כל תשלום".

 

המסקנה, אם יש כזו: עדיף להימנע משימוש במכסי זכוכית, בעיקר אם הם עקומים. עם או בלי אחריות - אף אחד לא רוצה שיקרה לו במטבח מה שקרה לאילנה, גם אם זה מקנה לו 50% הנחה על המכסה החדש.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים