רשמי: אודי תתחרה בפרארי
יצרנית הרכב הגרמנית אישרה את השמועות, לפיהן בכוונתה להציג מכונית ספורט עתירת ביצועים בתקופה הקרובה, לפי הרעיון של הלה-מאן קוואטרו
עכשיו זה רשמי: אודי תתחרה בפורשה, פרארי ואסטון מרטין, עם ה-R8, מכונית ספורט חדשה לחלוטין על בסיס הרעיון שהוצג בלה-מאן קוואטרו. מכונית התצוגה, שנחשפה בתערוכת פרנקפורט 2003, צוידה אז במנוע V10 בנפח 5.0 ליטר - היישר מלמבורגיני גיירדו (ואם תשאלו את אודי, הפיתוח היה בכלל עבודה שלהם). יש לשער שהגרסה הסדרתית תשתמש אף היא במנוע זה, ואולי בתצורה שפגשנו ב-S8 החדשה לפני זמן לא רב. ההנעה בכל מקרה תהיה כפולה.

מרטין ווינטרקורן, מנכ"ל אודי, עם הלה-מאן קוואטרו
כל זה אומר שמכונית הקופה, שגם מבחינת עיצוב תדמה ללה-מאן קוואטרו (וטוב שכך), תציע ככל הנראה ביצועים מצוינים. באודי לא חושפים בשלב זה נתונים סופיים, ולמעט אישור הצגתה בפני עיתונאים, לא היה מוכן מרטין ווינטרקורן, מנכ"ל אודי, להרחיב בפרטים. עם זאת, ווינטרקורן אמר כי מדובר במכונית "שבונה על הצלחת אודי בספורט המוטורי, ומעבירה את הידע והמוניטין שנצבר לכביש". ההשקעה בפיתוח המכונית, כך נמסר מסוכנות הידיעות רויטרס, עומדת על 28 מיליון יורו (155 מיליון שקל בקירוב).
עוד נמסר כי ה-R8 תיוצר במפעלי אודי בנקרסולם, גרמניה. תחילת הייצור מתוכננת לרבעון השלישי של שנה הבאה, והשיווק לזמן קצר מאוחר יותר. השקת ה-R8 הספורטיבית היא חלק ממתקפת דגמים מחודשת באודי, מתוך מטרה לחצות עד שנת 2008 רף מכירות של מיליון מכוניות בשנה.