שתף קטע נבחר
 

ערוץ ג'טיקס חונך קמפיין הסברה לחשיפה לשמש

עם תחילת החופש הגדול, ערוץ ג'טיקס ו"האגודה למלחמה בסרטן" השיקו קמפיין הסברה משותף המתמקד בחשיפה נכונה לשמש. הקמפיין כולל שבעה מעברונים בכיכובם של מנחי הערוץ שתוכנם הותאם לקהל היעד של הערוץ, ילדים בגילאי חמש עד 14. הוא ילווה בפעילות שטח בקייטנות ובגני ילדים באמצעות מדריכים של האגודה.

 

"אנו בטוחים כי העברת המסרים באמצעות שימוש בהומור, הינה הדרך הנכונה והאפקטיבית לעודד התנהגות נכונה בשמש לטובת עתיד בריא יותר לילדינו", אומר שחר דוידסון, מנהל שיתופי הפעולה של ג'טיקס.

 

"במהלך החופש הגדול גדל זמן החשיפה לשמש אצל ילדים, ולכן בחרנו ללמד אותם באמצעות הטלוויזיה מהן הדרכים והאמצעים שחשוב להקפיד עליהם כאשר יוצאים לשמש", מוסיפה דוברת "האגודה למלחמה בסרטן" נאוה עינבר. "מניסיוננו בעבר, המדיום הטלוויזיוני מאפשר הטמעת מסרים חינוכיים וזוהי השקעה שתביא עתיד בריא יותר לילדי ישראל".


פורסם לראשונה 07/07/2006 16:11
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
"העברת מסרים באמצעות הומור". מנחי ג'טיקס
רוח טובה
יד שרה
כיתבו לנו
מומלצים