חדש: מדריך מוצרים שייצרו בעלי צרכים מיוחדים
"ערך מוסף", מדריך מודפס ואתר אינטרנט שהשיקו השבוע בנק מזרחי-טפחות ודפי זהב, מציג עמותות וארגונים בהם מועסקים אנשים עם מוגבלויות - לצד מידע מסווג על מוצרים מעשה ידיהם
אין אלא להתפעל נוכח "ערך מוסף", המדריך הראשון לעמותות וארגונים חברתיים במסגרתם מייצרים בעלי צרכים מיוחדים חפצי נוי, מתנות ומוצרים. על היוזמה המושקעת, מדריך מודפס המופץ בעשרות אלפי עותקים ואתר אינטרנט שהושק השבוע, חתומים דפי זהב ובנק מזרחי-טפחות, והיא כוללת מידע על כ-130 מסגרות ייצור ברחבי הארץ, לצד תמונות ותיאור המוצרים.
"מטרת המדריך היא לאפשר לציבור הרחב ולמקבלי ההחלטות במגזר הציבורי והעסקי לבצע רכישות באמצעותו, אם לקראת החגים ואם במהלך השנה כולה, ולהוות אפיק שיווקי עבור ארגונים ועמותות ברחבי הארץ", מרחיב ניר למפרט, מנכ"ל קבוצת דפי זהב. "רכישת המוצרים תתרום להם רבות, ותסייע במימון פעילותם השוטפת ובמלאכת השיקום של אנשים בעלי מוגבלויות שונות".
המדריך כולל רשימה מסווגת של מוצרים ושירותים, בהם חפצי אומנות, ויטראז'ים, כרטיסי ברכה וגלויות, חפצי נוי ויודאיקה, מוצרי מזון ומאפה, סבונים וקוסמטיקה, שזירת פרחים וגינון, צעצועים ומשחקים, כלי בית ורהיטים - וגם ארגון מופעים, אירועים ואטרקציות. היוזמים מציינים כי בהמשך הוא יופץ במתכונת מקוצרת, שתשולב במדריכי דפי זהב המחולקים לכל בתי האב בישראל.
"הפקנו את המדריך כחלק מפעילות התרומה לקהילה של שתי החברות, וללא כל אינטרס כלכלי", מסכם מנכ"ל מזרחי-טפחות אלי יונס. "לצורך במדריך מסוג זה נחשפנו כשהתוודענו לעמותות רבות, אשר באמצעות יצירה ועבודה מקנות כישורי חיים לנוער בסיכון, נכים, מוגבלים ובעלי צרכים מיוחדים. אנחנו מאמינים שהפקת המדריך תסייע לרווחת, הכשרת וביסוס תחושת הערך העצמי של העוסקים במלאכה".

"תחושת ערך". המדריך
מומלצים