התקלות ב-yes נמשכות ובמוקד השירות אין מענה
השיבושים בשידורי הטלוויזיה בלווין נמשכים ובמקביל גובר הלחץ של לקוחות זועמים המתקשרים למוקד השירות של החברה - אך לא מקבלים מענה והשיחה מתנתקת אוטומטית. yes בתגובה: "אנו עושים את כל המאמצים על מנת להגיע לכלל הפונים על ידי תגבור לכדי מקסימום של מוקדי השירות". הוגשה תביעה ייצוגית שנייה החברה על סך 62.5 מיליון שקל
נמשכים השיבושים בשידורי הטלוויזיה בלווין yes ויחד עימם גובר גם זעמם של הלקוחות על כך שאינם מצליחים להגיע למוקד השירות.
כל הניסיונות להגיע אל מוקד השירות של החברה עלו בתוהו. לקוח שמתקשר למוקד *2080 מתבשר על פתיחת ה-DVDbox בחינם למשך שבועיים ימים,
כמחווה למען הלקוחות בשל התקלות הרבות. לאחר מכן מורה המענה הקולי כי על מנת להגיע לנציג השירות יש להקיש את הספרה 1, ומיד לאחר הקשת הספרה מתנתקת השיחה.
למערכת ynet ממשיכות להגיע תלונות של לקוחות הכועסים על כך שאין אפשרות להגיע למוקדן ועל כי החברה מסתפקת בהודעה לקונית מוקלטת. "לא ניתן להעביר את השיחה ליעד המבוקש מזה מספר שעות", התלונן אחד הגולשים, ואחר טען כי "הפיצוי ש-yes מציעה הוא מגוחך, מכיוון שאי אפשר לצפות בסרטים עם הפרעות קשות כל כך - עושים מאיתנו צחוק".
מזה כחודש ימים ישנם שיבושים קשים בשידורי הלווין המלווים בהפרעות בשידורים, קול ותמונה קופאים ותמונה מעוותת. החברה מסרה כבר בעבר כי צוותים שלה ושל משרד הבטחון נמצאים בשטח כדי לנסות ולאתר את המקור שגורם להפרעות.
חברת yes מסרה בתגובה: "אנו מתנצלים על העומסים הרבים במוקדי השירות הנובעים מההפרעות בשידור אשר חווים חלק מלקוחות yes בשבועות האחרונים. אנו עושים את כל המאמצים על מנת להגיע לכלל הפונים על ידי תגבור לכדי מקסימום של מוקדי השירות ואנו מקווים כי העומסים יירגעו בקרוב".
הוגשה תביעה ייצוגית נוספת נגד החברה
במקביל, הוגשה תביעה ייצוגית נוספת נגד yes, בשל התקלות בשידור. התביעה, על סך 62.5 מיליון שקל, הוגשה על ידי התובעת מאיה אופק מתל אביב, באמצעות עו"ד יצחק אבירם ועו"ד נועם שכנר.
התובעת טוענת בכתב התביעה, כי היא משלמת את מלוא דמי המנוי הנגבים אוטומטית מחשבונה (250 שקל) וכי "הנתבעת חייבה את התובעת בדמי המנוי החודשיים עבור חודש ספטמבר, במלואם, ללא כל זיכוי בגין ימי השידור בהם ארעו שיבושים ותקלות".
בתביעה מבקשת העותרת, כי yes תשיב לה את דמי המנוי בגין מחצית מחודש ספטמבר, בהם לא היו שידורים רציפים ובהם היו תקלות חוזרות ונשנות. "מן הסתם, שלאור העובדה כי גם בעת כתיבת בקשה זו התקלה נמשכת ואין פתרון באופק, נדרשת הנתבעת להשיב למבקשת את דמי המנוי בגין כל יום בעתיד בו ממשיכה התקלה ומתרחשת".
התובעת מבקשת להכיר בתביעה כייצוגית ומעריכה את היקף התביעה בכ-62.5 מיליון שקל. תביעה זו מוגשת כשבוע לאחר שהוגשה תביעה ייצוגית אחרת כנגד החברה בשל השיבושים בשידורים, על סך 122 מיליון שקל.


