שתף קטע נבחר

 

סלקום ופלאפון: לא יכלנו להתנייד מול פרטנר

היום הראשון של ניוד המספרים - סלקום ופלאפון טוענות כי החל מהשעה 13:00 לא ניתן לבצע ניוד מספרים מפרטנר לחברות אחרות לאחר שהמערכות שלה קרסו. פרטנר: מדובר בהפסקות יזומות עקב העומס. התקלה תוקנה בשעות הערב. תקלה נרשמה במערכות של מירס שנפלו

היום הראשון של ניוד המספרים - וכצפוי יש תקלות ובעיות. סלקום ופלאפון טוענות כי החל מהשעה 13:00 לא ניתן לבצע ניוד מספרים מפרטנר לחברות אחרות לאחר שהמערכות שלה קרסו. בפרטנר טוענים, לעומת זאת, כי מדובר בתקלות יזומות. רק בשעות הערב המאוחרות, נפתרה התקלה בפרטנר.

 

מאז שעות הצהריים ועד הערב המערכת של פרטנר נופלת ועולה מחדש לסירוגין. מהחברה נמסר כי מדובר בנפילות יזומות עקב העומס.

 

בשעות הבוקר המאוחרות נפלו המערכות של חברת הסלולר מירס, ולא ניתן להתנייד אל ומהחברה. אגב, הלקוח הראשון שביצע מעבר הוא לקוח של סלקום שעבר למירס.

  

לגבי מעבר לקוחות - הנתון הבולט ביותר הוא מעבר לקוחות של בזק ל-HOT.  ב-HOT מדווחים על מאות לקוחות שעברו אליה מבזק עד שעות הצהריים.  עם זאת, מקורות בבזק מסרו כי יש תנועה מועטה של לקוחות לחברת הכבלים, ויש אף מקרים בהם לקוחות הוט ביקשו לחזור לבזק. בכל מקרה, הדגישו אותם מקורות כי המספרים נמוכים דרמטית ממה שאנשי חברת הכבלים טוענים ואינם מתקרבים אפילו למאות.

 

הכל על הניידות - לחצו כאן

 

ב-HOT עצמה מספרים כאמור על מעבר של מאות לקוחות לשירות הטלפונייה שלה. יוסי לובטון, סמנכ"ל השיווק של החברה, אמר ל-ynet כי מדובר ב"יום חג לחברה", וכי הצפי שזרם הלקוחות שיעברו לחברה ימשיך להתגבר. עם זאת, בכירים בענף התקשורת מסרו ל-ynet כי מדובר בגיוס של עשרות לקוחות חדשים בלבד.

 

HOT לא עלתה בינתיים עם קמפיין לגיוס לקוחות חדשים, אולם ההערכות הן כי היא תעלה כזה לקראת סוף החודש, לאחר שייפתרו כל הכשלים הטכנולוגיים ומשרד התקשורת יסיים את הקמפיין שלו על הניידות, שיעלה לקראת השבוע הבא.

 

סלקום ופלאפון: אנחנו מרוצים

לגבי חברות הסלולר, חלקן מדווחות על יום עסקים רגיל ושגרתי, וחלקן על יום עמוס מהרגיל, כשל-ynet נודע כי באורנג' נרשם היום עומס גדול מהרגיל במרכזי השירות ובמוקדים הטלפונים שלווה בגיוס גדול מהרגיל של לקוחות חדשים. עוד נודע, כי גם בסלקום נרשמת בינתיים שביעות רצון מהיום הראשון של הניידות, ונרשמו בחברה גיוסים גבוהים מהרגיל. 

 

מפלאפון נמסר, כי "אנו שבעי רצון מהתהליך, כאשר המאזן נוטה לטובתנו: יותר לקוחות ביקשו להצטרף אלינו מאז שעות הבוקר מאשר לעבור מאיתנו. יחד עם זאת, ראוי לציין כי מעט בקשות ניוד הושלמו בפועל, בשל תקלות בקרב מספר חברות תקשורת אשר לא אפשרו להשלים את התהליך במלואו".

 

ואילו מסלקום נמסר:  "אנחנו מאד מרוצים מתנועת הלקוחות ביום הראשון לניידות המספרים, גם מכמות הלקוחות הגדולה שהביעו התעניינות במעבר לסלקום, וגם בכמות הלקוחות הגדולה שביצעה את המעבר בפועל. בנוסף, יש לקוחות רבים, שלאור תקלות בחברות התקשורת האחרות ממתינים לסיום המעבר אלינו ועדיין לא נלקחו בחשבון.

 

סלקום נערכה בעוד מועד לתת שירות רציף ללא תקלות לכל לקוחותיה. השקעה זו הוכיחה את עצמה היום בהיותנו חברת התקשורת היחידה שמערכות הניידות שלה עבדו באופן מלא וללא תקלות, שלא כמו אורנג' ומירס".


פורסם לראשונה 02/12/2007 13:21

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים