לקסוס RC F בישראל: החל מ-689 אלף שקל
הגרסה הספורטיבית של ה-RC מגיעה לישראל לפני דגמי הבסיס, במחיר של 689 אלף שקל - תמורתם תקבלו מנוע V8 עם 477 כ"ס
לקסוס משיקה בישראל את ה-RC F, גרסת העל של משפחת ה-RC - מכוניות קופה המבוססות על פלטפורמת ה-IS המשפחתית. באופן מעניין, בחברת יוניון מוטורס, יבואנית לקסוס, בחרו לפתוח את שיווק הדגם בגרסת העל, בעוד דגמי הבסיס (בהן דגם RC 300h עם הנעת כלאיים) שייצורם יחל בסוף השנה, יושקו בישראל במחצית הראשונה של 2016.
מחיר ה-RC F, שמצוידת במנוע V8, נקבע על החל מ-689 אלף שקל. תמורתם תקבלו 477 כ"ס, 54 קג"מ ב-4,800 סל"ד, תיבת שמנה הילוכים אוטומטית וביצועים מרשימים: 3.7 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 270 קמ"ש. תצרוכת הדלק הממוצעת של הדגם בתנאי מעבדה עומדת על 9.2 ק"מ לליטר.
כיאה לגרסה ספורטיבית, ה-F מציעה עיצוב אגרסיבי יותר מדגמי RC רגילים, בין היתר תודות לחישוקי גלגלים גדולים, פגושים שונים ושינויי עיצוב נוספים, שמטרת חלקם לשפר את היעילות האווירודינמית.
מנוע ה-V8 של ה-F ייחודי באופי פעילותו, ומציע שני מחזורי בעירה - אטקינסון בשוט רגוע בדומה לדגמי הכלאיים של טויוטה, ומחזור רגיל תחת עומס. מחזר אטקינסון, בעיקרו, מאפשר מהלך דחיסה קצר יותר ומהלך כוח ארוך יותר, ומקריב בכך ביצועים לטובת חסכון בדלק. במקרה של ה-F כאמור, זה מתקיים על-ידי שליטה אלקטרונית בפעולת המנוע, ובתנאי שיוט בלבד.
עוד מציעה ה-F מספר תוכנות נהיגה, המשפיעות בין היתר על תפקוד תיבת ההילוכים, תגובת המצערת ותגבור ההגה. המכונית תוצע עם דיפרנציאל מוגבל החלקה מסוג טורסן, ולקסוס ישראל תציע בתוספת תשלום גם את הדיפרנציאל האלקטרוני המתוחכם שכולל אפשרויות התאמה בלחיצת כפתור.
אבזור הדגם כולל חישוקי "19 עם צמיגי 255/35 מלפנים ו-275/35 מאחור, שמונה כריות אוויר (כולל כריות ברכיים לנהג ולנסוע מלפנים), מולטימדיה עם מסך "7, חיבורי USB ,AUX ובלוטות', מושבי עור חשמליים מלפנים, בקרת שיוט וחלון גג.

