ואיך החדש של ריהאנה?
הקיץ כבר כאן וזה הזמן לרענן גם את מדף הבשמים. המדור יצא לבחון את ההנפקות החדשות והשוות וכמובן גם להתריע מפני הניחוחות המעיקים
מומלצים
קרל לגרפלד. "פרדייז ביי" הוא בושם המשלב ניחוח פרחוני־רענן, עם טאץ' פירותי (תפוחים ופירות יער) ועשיר כאחד, מושלם לאביב.
ברברי. המותג הבריטי המשובח משלח את "רית'ם" (קצב), השואב השראתו מהופעות מוזיקליות עתירות קצב ואדרנלין — בהסנפה ראשונה מריח קצת כבד, מסטיקי מתוק ומיושן, אבל אחר כך מתגלים רבדים יותר עמוקים ומעניינים.
בולגרי. המדור מחבב את הבשמים של מותג היוקרה, והפעם הופתע מההנפקה החדשה "מאן אין בלק", שלא מזכירה את קודמיו. הוא מתובלן וחריף יותר, ומשלב נכון מתיקות ומרירות. ניתן להשיג בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון.
דולצ'ה וגבאנה. INTENSO הוא יצירת מופת סקסית וממכרת של צמד המעצבים האיטלקי, שמשלבת תווים פרחוניים, דבשיים ועציים.
פולו־רד. המדור מחבב את הבשמים של מעצב העל האמריקאי ראלף לורן, וגם הפעם התרשמתי מההנפקה החדשה — POLO RED INTENSE, בושם אוריינטלי ופיקנטי (עור, קפה, ג'ינג'ר) בהשראת מכוניות המרוץ, שלא עוסק ביעד אלא בריגוש העוצמתי בנסיעה עצמה, כדברי המעצב.
איב סאן לורן. מותג העל מציע מתנת חג מושלמת: שני מארזים, שכל אחד מהם מכיל בושם, אפטר שייב וג'ל רחצה. מחיר כל מארז — 573 שקל.
אנטוניו בנדרס. הכוכב ההוליוודי רוקח בשמים כבר 18 שנה, והפעם הצליח לו — מאחורי השם הקלישאי של המוצר הטרי "סיקרט גיים" מסתתר ריח מעניין (הדרים, תפוח, וניל, ארז ופרחים) ומורכב, המשלב יפה מתיקות ורעננות.
טום פורד. דיזיינר העל לא מאכזב גם בבשמים ומשלח את "גריי וטיבר" — שילוב אלגנטי ומסעיר של הדרים, פרחים ותווים עציים וכמובן הווטיבר — עשב הנהרות ממשפחת הדגניים שנפוץ באזורים טרופיים, ומשורשיו מופק שמן אתרי משובח.
בלו דה שאנל. בית שאנל משגר את הבושם המופתי והמסעיר (שילוב גאוני של הדרים, תבלינים ותווים עציים) שלו בתכולה (150 מ"ל) ובמחיר יקר: 820 שקל אבל שווה כל הזלפה.
קלווין קליין. REVEAL MAN — היצירה הריחנית החדשה של הדיזיינר הניו־יורקי שונה מהקו האנדרוגני שלו והולכת הפעם על ניחוח יותר גברי וחושני (הודות לחיבור בין ג'ינג'ר, וניל וענבר).
ל'אוקסיטן. מותג הטיפוח הצרפתי משיק את MER & MISTRAL — משב רוח רענן ואביבי בהשראת פרובאנס (אורן, ברוש ורוזמרין).
מונבלאן. מותג היוקרה מצטיין מסתבר גם בבשמים — ה"אמבלם אינטנס" הוא אלגנטי, חריף, גברי ולא מתוק.
טיירי מוגלר. הדיזיינר הצרפתי מתאים את עצמו לעונה החמה עם A Men Ultra Flash, המתברך בניחוח פירותי פיקנטי מקסים, והוא מגיע בבקבוק בצבע כתום עז.
קרולינה הררה. אשת האופנה הניו־יורקית הוותיקה משגרת גרסת VIP מוגבלת של 212 הנצחי שלה. ניחוח סקסי, המוגש בבקבוק מוזהב ומרשים.
מאכזבים
ג'יבנשי. בית האופנה הוותיק והמתחדש פעיל גם בתחום הבישום ומנפיק עכשיו שלושה ניחוחות: "ג'נטלמן אונלי" — מתובל בעדינות, נחמד אך סתמי; "פאי" — כבד, דחוס, מתוק מדי, והתוצאה מזכירה בית מרקחת; "פליי אינטנס" — מכת ריח ראשונית מרתיעה מאוד (ברגמוט, הדרים, תבלינים, פצ'ולי, טונקה) ובהמשך קצת מתעדן, אבל עדיין מעיק.
לפידוס. בית האופנה הוותיק מציע את "גולד אקסטרים", והניחוח אכן קיצוני. אמנם מתעדכן אחרי מכת הריח הראשונית, אבל עדיין לא מצדיק את העיצוב המוזהב המתיימר.
ריהאנה. אלילת הפופ משיקה את הבושם הראשון שלה לגברים, ROGUE MAN, ועדיף שתתמקד בהנפקת להיטים. הבושם הרבה פחות מסעיר וסקסי מקליפים ומההופעות שלה.
דנהיל. מותג האופנה הבריטי מזוהה עם יוקרה, אבל הבושם "דיזייר בלאק", "המיועד לגבר המתוחכם, המסוגנן, המודע לעצמו", נטול נוכחות ותחכום, ובניגוד לשם הבושם חף מתשוקה.
מומלצים