ברוכים הבאים לבייבי לנד

מתחם הענק שנפתח אתמול בגני התערוכה אמנם מציע להורים גימיקים, מוצרים חדשים ופטנטים לתינוקות, אבל לא מספק בשורה של ממש ברמת המחירים

ההורים שיגיעו עם תינוקותיהם ופעוטותיהם למתחם הענק של תערוכת "בייבי לנד" בגני התערוכה יוכלו לבלות כמה שעות במשרה מלאה בצילומים עם תינוקותיהם וליהנות מהתוצאה חינם אין כסף. הקאץ'? הם יתבקשו להשאיר פרטים בכניסה ולחשוף את עצמם למתקפת מיילים וסמסים פרסומיים מחצי תריסר החברות שמציגות בתערוכה ושהקימו אולפני סטודיו במקום.

 

המשקיעניות ביותר למקרה שתהיתם: שתי ענקיות החיתולים "חוגלה קימברלי" יצרנית "האגיס" ו"פרוקטר & גמבל" יבואנית "פמפרס" - שהקימו זו לצד זו כבר בכניסה לתערוכה את מתחמי הצילום הענקיים שלהן. ב"פמפרס" אפילו העמידו רקדנית בבגדי שפן עם "חיתול מכנס" ענק, שמלמדת אמהות את צעדי הריקוד של סרטון "מכנסוני פמפרס" החדשים. באולפן שבתוך הביתן מצטלמות האמהות עם הפעוטות, לצד דמויות וירטואליות לסרטון בן דקה של מציאות רבודה המשלב דמויות אמיתיות לצד דמויות האנימציה. בביתן של "האגיס" בנו תפאורה של שני חדרים דמויי סלון, והאם מוזמנת להצטלם עם תינוקה לסרט של 20 שניות.

 

בהמשך בחרה יבואנית "אוונט" להקים שלשה מתחמים לצילומים לאם ההריונית, לפעוט בן השנה, ואפילו משטח שכיבה מרופד לתינוקות בשבועות הראשונים לחייהם על רקע תפאורה של כוכב רוק. "צילומים והעברת סרטונים הם יותר מאי פעם הדרך לתקשר עם ההורים", מסבירים לי בדוכן של "טבע" יבואנית "נוטרילון". שם אגב, מציעים רק צילומי סטילס. כל הצילומים מועברים במייל או בפייסבוק למצטלמים, שמוזמנים גם לשתפם ולהשתתף בהגרלות של החברות השונות. כבר בשעה עשר וחצי נראו תורים לצד הביתנים של מציעי הצילומים.

 

"סופר־פארם" השותפה במיזם, הקימה במקום חנות ענק בדגש על מוצרי תינוקות ויש גם מבצעים ייעודיים לתערוכה.

 

תערוכת בייבי לנד, אתמול בגני התערוכה |  צילום: מושיק לינדנבאום
תערוכת בייבי לנד, אתמול בגני התערוכה | צילום: מושיק לינדנבאום

 

 

בדיקה שערכנו העלתה שפרט למוצרים של לייף שבמבצע, המחירים רחוקים מלהיות הזולים בשוק. בתחליפי חלב אם לדוגמה, מחירי רשתות הדיסקאונט זולים יותר. סימילאק "אדוונס פלוס" (900 גרם ), ב־68.90 שקלים בתערוכה לעומת 63.50 שקלים ברמי לוי ויינות ביתן. מטרנה אקסטרה קייר (700 גרם), ב־54.90 בתערוכה לעומת 46.60 שקלים ברמי לוי ויינות ביתן.

 

"שילב" משתתפת בפעם הראשונה בתערוכה עם מתחם קטן יחסית. מגוון יבואנים ויצרנים של מוצרי תינוקות בחרו להשיק מוצרים חדשים, להפגין את ההיצע ופה ושם גם להציע מבצעים, כמו עגלת אגיס כולל סל קל של "סייבקס" ב־999 שקלים, מוצר שני של ביגוד של "ילדותי" ב־50% הנחה. "שילב" מציעה לקונים חדר ומיטה בתערוכה, 250 שקלים הנחה בקניית מזרן.

 

למחפשי עגלות וטיולונים, ניתן להתנסות במגוון גדול מאוד של אופציות תחת קורת גג אחת. מקוויני של שילב, דרך בייבי ג'וגר, ברייטקס, אויסטר, סייבקס ועוד. מחפשי ריהוט לחדרי תינוקות ימצאו לעומת זאת מגוון דל יחסית. אביזרים וצעצועים לעומת זאת יש בשפע. בין החידושים: "מטרנה" משיקה קטגוריה חדשה של מרקים לתינוקות. מרק ירקות מעורבים בתוספת פתיתים - 6.40 שקלים ל־250 גרם, או מרק עגבניות וגזר בתוספת אורז - 4.40 שקלים ל־190 גרם.

 

"טומי טיפי" מכניסה סדרה של בקבוקים צבעוניים ב־60 שקלים לזוג - מחיר מבצע לתערוכה. אתר "helpbook" מדגים בדוכן משלו מערכת דו־כיוונית המאפשרת חיפוש עזרה במסגרת הבית והמשפחה, החל ממטפלות ובייביסיטר, משפחתונים ואופר ואפילו עוזר/ת ביצת או מבשל/ת. Bebe מציגה אמבטיה מתנפחת ב־199 שקלים. ויש בשורות גם בתחום האוכל: מאפיית אנג'ל משיקה את לחם "פשוט מלא" מ־100% קמח מלא לילדים מגיל חצי שנה, המתאפיין במרקם חלק ומראה הדומה ללחם אחיד, זאת כדי להתמודד עם חסם אכילת לחם מלא המאפיין תינוקות ופעוטות.

 

צילום : ידיעות אחרונות
צילום : ידיעות אחרונות

 

 

NapUp מציגה תומך ראש בטיחותי לילדים הנרדמים ברכב - פטנט ישראלי המיועד למנוע את תופעת נפילת הראש קדימה ולצדדים לילדים הנרדמים ברכב. מיועד לתינוקות מהגיל שבו הם יושבים בכיסא בטיחות מול כיוון הנסיעה ומוצע ב־149 שקלים.

 

אז מה היה לנו? הרבה כיף לאמהות ומתחמים נחמדים וחווייתיים למבקרים. בשורה צרכנית? לא ממש. מי שמעוניין להרכיב לעצמו חבילת קניות ללידה או לתינוקות, ייהנה מהנגישות והנוחות שבבדיקת כל כך הרבה מוצרים שמרוכזים במתחם אחד, אבל יוכל לעשות זאת בעצמו במחירים אטרקטיביים יותר בחוץ.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים