לייק עולמי
מה צד את תשומת ליבנו (ואצבענו המקליקה) השנה? מוסיקה, קטעים ויראליים מצחיקים או אולי קטעים מתוכניות טלוויזיה? "יוטיוב" פרסמה אתמול את רשימת הסרטונים הנצפים ביותר בעולם - וגם את אלה הנצפים ביותר בישראל.
למקום הראשון הגיע הקליפ Watch me של Silentio, שבו מופיעה הוון קינג בת ה־4, שכבר זכתה לכינוי "ביונסה הקטנה". הסרטון זכה ל־116 מיליון צפיות. במקום השני, עם 83 מיליון צפיות, פרסומת הסופרבול של משחק הסמארטפונים הפופולרי Clash of Clans. במקום השלישי Crazy Plastic Ball PRANK, שבו רומן אטווד הופך את ביתו לג'ימבורי, לשמחת ילדיו ולתדהמת אשתו. במקום הרביעי סרטון Love Has No Labels אשר מקדם סובלנות ומאבק בדעות קדומות. ובמקום החמישי קטע מתוכנית האירוח "טונייט שואו עם ג'ימי פאלון" שמארח את וויל פארל וקווין הארט לקרב "ליפ סינק".
ומה בישראל? הסרטון הפופולרי ביותר בישראל ב־2015 הוא בעצם קלטת ילדים: במקום הראשון "הדי־וי־די הראשון של כוכבת הילדים מיקי — הסרט המלא!". במקום השני, עם 1.6 מיליון צפיות, "דניז דניז דניס דניס", פרסומת מוזיקלית הומוריסטית לדגני בוקר. במקום השלישי האודישן של יוסי שטרית מהעונה השנייה "אקס פקטור". במקום הרביעי סרטון הומוריסטי של "שרוטונים": "ככה זה כשיש לך חברה רוסייה". ובמקום החמישי פרק הבכורה המלא של הסדרה "פאודה".
פלייליסט: הסרטונים הכי נצפים בישראל
פלייליסט: הסרטונים הכי נצפים בעולם

