ללבוש רוקנרול
המותג הוותיק "קום איל פו" מנסה למשוך לקוחות צעירות, ולובש לוק שמדגיש קימורים ומאופיין בצבעוניות גותית ומחוספסת. חבל רק שהמחירים נותרו גבוהים ולא יקרצו לצעירות
הדיונים סביב דמותה של ברבי וממדי גופה אולי מעייפים כבר ב־2015, אבל המותג הישראלי הוותיק קום איל פו, שאג'נדה פמיניסטית תמיד היתה חרותה על דגלו, החליט להפוך את היוצרות ולקרוא לקולקציות שלו השנה, "ברבי רוצה להיות אני". סוג של טוויסט אופנתי על בגדים אמיתיים שבובות כמו ברבי צריכות לרצות שיהיו להן.
החורף החליט המותג לשחק במראה המחויט ולאתגר אותו עם מראה רוקנרולי יותר, כזה שנשען על אושיות כמו של הזמרת (והסופרת המוערכת) פטי סמית' ושל הרוקיסטית סוזי סו (מהלהקה סוזי והבנשיז), מה שקצת שיחרר את המותג למחוזות חדשים עם שילוב של רשתות, עור ומראה מחוספס יותר מזה שהתרגלנו אליו.
מצד אחד, אפשר לראות צלליות מחויטות שקרובות לגוף, שמדגישות קימורים כמו בז'קטים ומעילים, חולצות מכופתרות ומכנסיים מחויטים שאל כולם נוספו תשומת לב לפרטים (כמו גומיות בקצה השרוולים, בטנות מודפסות מפתיעות, סרטי אלכסון וחגורות וילון במותניים). מצד שני, רוח רוקנרולית נושבת בקולבים, עם צבעוניות כהה ומחוספסת, תיפורים מודשים, שילובי אבזמים ורוכסנים או הדפסי מפלצות גותיות.
הקולקציה הנוכחית מעידה שוב על הבסיס המחויט והאיתן של קום איל פו. זו קריאת כיוון מעניינת של המותג, שמבקש לאתגר את עצמו ומוכן לקחת סיכונים — גם אם קטנים — ומציע מראה פרוע יותר, רוקנרולי וצעיר יותר עבור הלקוחות הנאמנים שלו.
במובן הזה, מעניין אם המחירים הגבוהים יחסית של המותג (שמייצר בארץ ומקפיד על איכות הבדים והתפירה) לא ירחיקו קהל צעיר ואם הקולקציה הצעירה ברוחה הזו — תבשיל לרוח חדשה שמנשבת שם.
טווחי מחירים: מעילים — 1,490־3,500 ש"ח; ז'קטים — 1,890־2,400 ש"ח; שמלות — 1,590־2,200 ש"ח.

