עיוורי צבעים? רק אתם תוכלו לראות את הפרסומת החדשה של קוקה קולה

קמפיינים פרסומיים מכוּונים לעיתים לקהל ספציפי, אבל נראה שהפעם מדובר בחידוש: קוקה קולה השיקה בדנמרק קמפיין עם מסר שפחות מ־5% מהצרכנים יכולים בכלל לראותו. כך מדווח שבועון הפרסום "אדוויק".

 

הפרסומת של ענקית המשקאות הקלים כוללת עיגול גדול שמורכב מעיגולים קטנים ירוקים וחומים — וזה מה שרוב האנשים רואים. אלא שעיוורי צבעים מסוגלים לראות בתוך התבנית הזאת את המילה Life, המותג מופחת הקלוריות של קוקה קולה, שמכיל את תחליף הסוכר סטיביה.

 

לקמפיין אחראית חברת הפרסום הדנית Essencius, והרעיון שלה פשוט: לכוון את הפרסומת למעטים, אבל לעורר סקרנות בקרב רבים.

 

התמונה הופיעה על שלטי חוצות, במדיה החברתית, במודעות דיגיטליות ובחנויות כלבו, עשתה רעש לא קטן והגיעה ליותר מ־17% מהדנים בני 10 עד 60. והנה, היא הגיעה גם למוסף כלכלי במדינה קטנה במזרח התיכון.

 

האם אתם יכולים לראות את המילה בתוך התמונה? נשאל הציבור; האם אתם יכולים לחבר את הנקודות? שיתוף הקהל מזכיר לנו את השמלה ההיא ששיגעה את העולם ושברה את האינטרנט: כחול ושחור או לבן וזהב? אז זה בא מהצד של הצרכנים, והשמלה הפכה ללהיט היסטרי; הפעם זה בא מצד היצרנית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים