הונדה אפריקה טווין בישראל - החל מ-99 אלף שקלים
יצרנית האופנועים היפנית הקימה לתחייה את אחד השמות המיתולוגיים בתעשיית הרכב הדו-גלגלי, ומתחילה בשיווק מקומי
האפריקה טווין מצוייד במנוע דו-צילינדרי בנפח 998 סמ"ק עם הספק מרבי של 95 כ"ס וכ-10 קג"מ. יחידת המנוע משודכת לתיבת שישה הילוכים סטנדרטית, או תיבת מצמד-כפול, בה עושה הונדה זה מכבר שימוש במגוון כלים מתוצרתה. תיבת ה-DCT מציעה כאן שני מצבי תפעול אוטומטיים (לרכיבה רגילה או ספורטיבית) או מצב בו העברת ההילוכים מתבצעת באופן ידני על-ידי תפעול מתגים ייעודיים על הכידון.
לשלדת האפריקה טווין מחוברים בולמי זעזועים מתוצרת שואה (Showa), עם אפשרות כיול מלאה מלפנים או עומס קפיץ ראשוני בלבד מאחור. מערכת הבלימה מתוצרת ניסין (Nissin) כוללת קליפרים צפים ודיסקים בקוטר 310 מ"מ (מלפנים) ו-256 מ"מ (מאחור). ה-ABS הסטנדרטי ניתן לביטול בבלם האחורי לטובת רכיבת שטח. את חישוק "21 מלפנים ו-"18 עוטף גומי במידה 90-90 ו-150-70 בהתאמה.
גובה המושב עומד על 850 או 870 ס"מ בהתאם להעדפת הרוכב, נפח מיכל הדלק עומד על כמעט 19 ליטר ותצרוכת הדלק הרשמית בתנאי מעבדה היא כ-21.8 ק"מ לליטר בממוצע. משקל האופנוע לפי נתוני הונדה עומד על בין 208 ק"ג (תיבה רגילה, בלי ABS) ל-242 ק"ג במצב מוכן לנסיעה, עם תיבת DCT ו-ABS.
האפריקה טווין מוגדר כאופנוע הרפתקה-תיור (אדוונצ'ר) וככזה הוא משתלב בפלח שוק סופר-פופולרי בו נוכחות כל היצרניות. עם זאת, הוא אינו מכוון לפלח שוק הגבוה (והיקר) בו מציעות ב.מ.וו, ק.ט.מ, דוקאטי וימאהה דגמים סופר-מאובזרים עם תג-מחיר שעשוי להגיע ל-150 אלף שקלים ויותר. הונדה מכוונת דווקא אל ה-800 של ב.מ.וו וכלים מבית סוזוקי וקאוואסאקי עם תגי מחיר סביב ה-100 אלף שקלים.

