מצעים ומצנמים

לא רק כלי בית: גולף אנד קו תמכור לראשונה מוצרי חשמל למטבח • המחירים: 169–299 שקל

גולף אנד קו (Golf&Co) מגיבה לתחרות בענף כלי הבית. הרשת משיקה לראשונה קו מוצרי חשמל קטנים ומעוצבים למטבח, תחת המותג SALT&PEPPER.

 

בשלב ראשון תכניס הרשת עשרה מוצרים חדשים ל־67 סניפיה, ביניהם קומקום, טוסטר, מצנם, בלנדר מוט, קוצץ מזון וסופרקייק (מכשיר רב־שימושי לאפיית מאפינס, לחמניות ועוד). המוצרים יעלו על המדפים בהדרגה ועד תחילת אפריל, כלומר לפני פסח, יגיע כל המגוון לחנויות. המחירים: מ־169 שקל.

 

בתוך שנה יכלול הקו כ־25 מוצרים, ובין השאר בוחנים מכירת מיקסרים קטנים ומכונות גלידה. הרשת לא מתכוונת להיכנס לקו המוצרים "הלבנים" הגדולים (מקררים, מכונות כביסה וכיוב').

 

"בחודשים האחרונים עשינו פיילוט בעשרה סניפים, וראינו שהמותג שלנו עבד נפלא גם בתחום החשמל", אומר אלי מיזרוח, מנכ"ל קבוצת גולף. "לכן החלטנו להיכנס לתחום במלוא העוצמה. האמירה שלנו היא שאנחנו מוכרים מוצרים מאוד מעוצבים במחירים אטרקטיביים".

 

סופרקייק 299 שקל
סופרקייק 299 שקל

 

 

גולף אנד קו חברה לקבוצת ניופאן, המספקת את הידע המקצועי וגם את השירות למוצרים, שעוצבו בשיתוף גולף. זאת בכדי לעמוד מצד אחד בדרישות העיצוביות של הרשת, ומצד שני לשמור על רמת מחירים סבירה.

 

ניופאן מייבאת ומספקת אחריות גם לקו המוצרים החשמליים הנמכר ברשת שופרסל תחת מותג הבית ומותג פיילוט. לדברי מיזרוח, המוצרים שייובאו בקו החדש של SALT&PEPPER יהיו יותר מושקעי עיצוב וגם ברמת מחירים גבוהה מעט בהשוואה למוצרי החשמל הקטנים של שופרסל.

 

"כל המוצרים יימכרו במחירים שבין 169 ל־299 שקל, למרות שביניהם יש מוצרים שאיפיינו עד היום חברות יוקרה ונמכרו במחירים גבוהים כמו טוסטר או קומקום שקופים", אומר מיזרוח. הקומקום השקוף יימכר ב־169 שקל והמצנם השקוף ב־279 שקל, ושניהם יגיעו לחנויות באפריל.

 

הגוונים שישלטו ברוב המוצרים החדשים יהיו שחור־לבן, וגם אדום. המוצרים יהיו תואמים זה לזה, כמו הסדרה לארוחת בוקר של קומקום ומצנם בשחור־לבן (249 שקל כל אחד). הסופרקייק יגיע באדום לוהט (299 שקל).

 

קומקום 199 שקל
קומקום 199 שקל

 

 

הרשת נמצאת בהליך של הרחבת המגוון וכניסה לתחומים חדשים, בין השאר בגלל התחרות מצד פוקס הום ורשתות נוספות לעיצוב הבית. סיבה נוספת היא תפיסת הרשת בשנים האחרונות ככזו שהפסיקה לחדש וסבלה מחוסרים בולטים דווקא בקטגוריה של מוצרים מקצועיים למטבח, שהפופולריות שלהם נמצאת בעלייה.

 

בנסוף תיכנס הרשת בצורה מקיפה יותר לתחום המזון ותמכור רטבים, מרינדות ושמנים של יבואנים שונים. כולם כשרים. "הגענו למסקנה שאנחנו גם חייבים להתחזק בכלי הבישול ונרחיב את המגוון המקצועי של מוצרים כמו סכינים וגאדג'טים שהפופולריות שלהם עולה", מודה מיזרוח.

 

 

בלנדר מוט 249 שקל
בלנדר מוט 249 שקל

 

 

 shenker@013.net

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים