המודל של שופרסל: רוצה להיות אמזון

לא רק מזון: שופרסל אונליין מציע גם רהיטים ומכשירי חשמל שלא נמכרים בסניפים, במחירים ששווה לבדוק

שופרסל רוצה להיות אמזון. הרשת מרחיבה את תחום הסחר המקוון ותמכור באתר שלה, שופרסל אונליין, לא רק מזון ומוצרי צריכה אלא גם מוצרי "נון פוד": ריהוט לגן ולבית, טקסטיל לבית, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה ומזון לבעלי חיים.

 

"ערוץ האונליין של שופרסל צומח בקצב משמעותי, ומחזור מכירותיו השנתי עולה על 1 מיליארד שקל בשנה", אמר אתמול איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל. "לפיכך אנו מרחיבים את הפעילות בשורה של קטגוריות אשר לא נמצאות בחנויות".

 

לכבוד ההשקה יצאה שופרסל במבצעים עמוקים ובלעדיים באתר, אשר יישארו בתוקף גם בחג הפסח ועד 2 במאי. עד 25 במארס תעניק שופרסל 100 שקל לקנייה חוזרת בסניפיה, לקונים ב־500 שקל ומעלה ממגוון המוצרים החדשים שבמבצע באתר שופרסל אונליין.

 

מבצעים לדוגמה באתר: מסך 50 אינץ' של פיילוט ב־1,790 שקל. מכונת כביסה 7 ק"ג של בוש ב־1,590 שקל. מערכת גן כתר פלסטיק, דגם קופר, ב־1,499 שקל. כורסת טלוויזיה ריבר של אירופלקס ב־999 שקל. מדיח כלים נירוסטה של בוש ב־2,399 שקל.

 

סט מצעים 100% כותנה של גאלה הום ב־99 שקל. פוף מילגה יוגיפוף גדול ב־499 שקל. חמש מגבות רחצה של גאלה הום ב־100 שקל.

 

המחירים של מכונת הכביסה, המדיח, הכורסה, מערכת הגן והפוף כוללים הובלה. המחיר של המסך כולל הובלה והתקנה.

 

מהרשת נמסר כי "לא מדובר במבצעים חד־פעמיים, בירידי עודפים או במחירים זמניים אלא בשינוי מהותי של שוק הנון פוד. שופרסל מקנה ללקוח אפשרות לרכוש מגוון ענק של מותגים מובילים באופן שוטף וקבוע במחירים מהאטרקטיביים שיש בשוק, והכל בנוחות ובקלות מהבית".

 

navit-z@yedioth.co.il

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים