מותג האיפור המוזל אסנס: הכנסות מעל התחזיות

לא רק קפה: גם איפור זול זוכה להצלחה בישראל. מותג האיפור הגרמני essence (אסנס), המתמחה באיפור עממי במחירים נמוכים, מכר בישראל בשנת 2015 ב־12.7 מיליון שקל - 50% יותר מהצפי. את המותג מייבאת לארץ חברת לילית קוסמטיקה, בראשות משפחת בילט. עד עתה נמכרו בישראל קרוב ל־2 מיליון מוצרים של אסנס, מתוכם 195,616 מסקרות ו־32,454 יחידות אייליינר, שהינו המוצר הנמכר ביותר של המותג בישראל. אסנס כבש 5% משוק האיפור העממי בישראל (בקטגוריית ה"מס מרקט" ב־90 סניפים של סופר־פארם, פלוס 45 נקודות מכירה אחרות).

 

אסנס פונה לקהל צעיר, כאשר המחיר הממוצע למוצר הוא 12.5 שקל. המוצר הזול ביותר עולה 5 שקלים והיקר ביותר 25 שקל. בשנה הקרובה יושקו בישראל למעלה מ־260 מוצרים חדשים של המותג והשיווק שלו יורחב ל־215 נקודות מכירה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים