הפרלמנט: והפעם, בחומוס אליהו בגן–יבנה
רשת פלאפון קרסה השבוע. האם הלקוחות צריכים לקבל פיצוי כספי מהחברה או להסתפק בהטבה שהחברה תבחר?
עמית אזולאי (23), מלצרית: "מה שקרה זה לא משהו שהחברה שלטה בו או קרה בכוונה, כך שלדרוש יותר מדי פיצוי זה לא לעניין. אני מאמינה שהחברה תפצה את אלה שנפגעו בצורה שתניח את דעתם"
בנימין מרום הלוי (67), לוכד נחשים: "לדעתי צריך לקבל פיצוי, כי הרבה אנשי עסקים שתלויים בסלולר ואין להם בזק או הוט ניזוקו באופן רציני. אי־אפשר היה להזמין או לקבל כלום במשך יום וחצי ואולי יותר, ואסור שתקלה כזו תחזור"
שי סולימה (42), מנהל משמרת: "אני חושב שצריך לפצות את כולם בגלישה חינם לחודש שלם, כי פשוט אי־אפשר היה לתפקד בשום צורה"
נועה ורסנו (46), מורה: "בעיקרון יש לפצות פיצוי נאות. הטבה שהחברה תבחר יכולה לבוא בחשבון, אבל משהו בסדר גודל כזה שישקף את הנזק הלא קטן שקרה. אסור לוותר"
שלומי משיטה (40), בעלי המקום: "אני חושב שהחברה צריכה לתת ללקוחות פיצוי שהיא בוחרת. לא כל אדם יכול לבחור לעצמו את ההטבה. אבל ההטבה צריכה להיות הוגנת"

