רק בישראל: הושק אתר עצמאי לרכישת מוצרי טופשופ
"טופשופ יותר אופנתית מזארה ומנגו. הן יותר מיינסטרים. אנחנו הטרנדים האחרונים", כך אמרה ל"ממון" מרי הומר, מנכ"לית טופשופ העולמית, שהגיעה להשקת אתר קניות ישראלי למותג הבריטי. האתר הושק אתמול בתל־אביב בנוכחות שגריר בריטניה, דיויד קוורי.
זו הפעם הראשונה שבה מאפשרת בעלת המותג טופשופ, קבוצת ארקדיה הבריטית, לזכיין המקומי – הקבוצות גולף וסקאל – להקים ולהפעיל אתר למכירות המותג. לדברי פול גולד, מנהל העסקים הבינלאומי של ארקדיה, האישור ניתן בזכות הידע הרב של עדיקא מקבוצת גולף – שהקימה אותו בתוך 3 חודשים בלבד.
לטופשופ יש בישראל 8 סניפים. היום תושק מחדש חנות הדגל ברמת־אביב, ששופצה. הרשת נמצאת בתנופה מאז כניסתה של גולף לשותפות בזיכיון לפני כשנה, ובקרוב תפתח חנויות בקניון ארנה בנהריה ובקניון שרונים בהוד־השרון. לדברי גולד, כוחה של גולף מאפשר השגת מיקומים טובים יותר לרשת. לשאלה אם לא חששו מתגובת יוזמת החרם BDS, ענה גולד שהם פועלים בארץ כבר 13 שנה.
באתר יימכרו 450 פריטים, חלקם בלעדיים לו, במחיר זהה לסניפים בארץ (כ־15% מעל המחיר בלונדון), מתוך המלאי המקומי, מה שיאפשר אספקה תוך 3 ימים. משלוח דרך דואר ישראל יעלה 15 שקל, או חינם בהזמנה מעל 60 שקל, והחזרות, חינם דרך הדואר או בסניפים. בקנייה מעל 299 שקל, שליח חינם לבית הלקוח. לנרשמים באתר: 10% הנחה בקנייה ראשונה.
הומר הוסיפה כי "האיכות שלנו טובה יותר מזארה ו־H&M. בישראל ראינו בקסטרו, שהוא מותג חזק, מתחרה; אך מאז שהם נכנסו לאופנת ילדים, המותג שלהם יותר משפחתי ופחות אופנתי עכשווי. בארץ קונים אופנה צעירה, הרבה ג'ינס, קז'ואל ופחות בגדי ערב. הקונים דורשים היום יותר, והתחרות קשה. לכן, בכל שבוע אנחנו משיקים 400 פריטים חדשים, ודואגים שכל הזמן יהיה בחנות משהו חדש שאת חייבת שיהיה לך".

