הטכנולוגיה שקובעת כמה תשלמו על מוצר באינטרנט

מוכרים באינטרנט? איך תדעו איזה מחיר לדרוש כדי שיהיה מצד אחד רווחי ומצד שני תחרותי? בשביל זה יש את Feedvisor

מה החברה עושה?

 

Feedvisor מספקת שירותי תמחור וצפיית טרנדים לקמעונאים מקוונים. הטכנולוגיה שפיתחה, המבוססת על אלגוריתמים ופלטפורמה של בינה עסקית, מאפשרת לבעלי חנויות באינטרנט להתמודד עם תחרות מחירים מול קהלי שוק רבים. האלגוריתמים של החברה יודעים לנתח את המלאי בחנות, להשוות לשינויי המחירים בשוק, ולחשב את המבצע/המחיר הכי אטרקטיבי ורווחי, בדומה לתמחור דינמי של ניירות ערך בבורסות. באמצעות טכנולוגיה זו המערכת מחשבת את המחיר האופטימלי למוצר על פי היעדים העסקיים של הלקוח, ומשחררת אותו ממעקב סיזיפי וקביעת חוקי תמחור מפורטים, כל שעה ביום למוצרים שהוא מוכר ברשת.

 

 

 

מי אתם?

 

החברה נוסדה ב־2011 על ידי היזם והמנכ"ל ויקטור רוזנמן, יוצא סאן מיקרוסיסטמס. בהמשך הוא חבר לאייל לנקסנר (כיום CTO בחברה), אלגוריתמאי שהתמחה בחקר הונאות פיננסיות.

 

איך עושים מזה כסף?

 

החברה גוזרת עמלה חודשית קבועה, בתוספת תשלום הנגזר מהיקף מכירות הלקוח.

 

כמה כסף גייסתם וממי?

 

בדצמבר הושלם סבב גיוס של 5 מיליון דולר בהובלת הקרן האוסטרלית Square Peg ומשקיעים קיימים נוספים. סה"כ גויסו עד היום 13 מיליון דולר.

 

כמה משתמשים/לקוחות יש לכם?

 

כיום יש לנו כ־800 קמעונאי רשת ברחבי העולם.

 

יש כבר הכנסות?

 

לחברה יש הכנסות משמעותיות, והיא מכפילה את מחזוריה כל שנה.

 

מי המתחרים?

 

זירת המסחר רותחת מתמיד, ויש הרבה מתחרים ישירים יותר וישירים פחות. לחברה כ־15 מתחרות, אך אף אחת מהן לא נותנת פתרון המבוסס על אלגוריתמים.

 

איפה המשרדים שלכם?

 

Feedvisor ממוקמת בתל־אביב. לאחרונה היא פתחה משרדים בניו־יורק ובסיאטל. לאור הצמיחה המהירה, משרדי החברה יעברו בקיץ למגדל אמות אטריום, מול מתחם הבורסה ברמת־גן.

 

כמה עובדים יש לכם?

 

כ־80 עובדים, רובם הגדול כאן בישראל.

 

איך מפנקים אותם?

 

ימי כיף, ארוחות צהריים, יש גם Happy Hour, חוגגים הרבה אירועים בחברה. מבחינתנו כל דבר הוא סיבה למסיבה, להרים כוסית ולאכול עוגה.

 

אתם מגייסים עובדים חדשים?

 

כל הזמן. רק ברבעון הראשון 2016 השלמנו גיוס של כמעט 30 עובדים, ואנו ממשיכים לגייס כל הזמן.

 

למה לעבוד דווקא אצלכם?

 

כי המוצר מגניב ומתוחכם – מי לא מתחבר לעולם של קניות? – ויש לנו אנשים מעולים ואווירה טובה.

 

קוד לבוש?

 

אין. אנחנו סטארט־אפ תל־אביבי, וכיאה לכך, אנשים לבושים בשיק ובנוחות.

 

איך נרגעים ביום לחוץ ועמוס?

 

יש עומס אבל המון תחושה של שליטה. מראש בוחרים אנשים שיכולים להתמודד עם אתגרים, לחץ ושינויים, ואוהבים את זה.

 

איפה תהיו עוד 5 שנים?

 

החברה פועלת בזירת הסחר האלקטרוני, המגלגלת מעל טריליון דולר וממשיכה לגדול. היא מובילה בתחום התמחור הדינמי ועוזרת בקבלת החלטות אסטרטגיות עסקיות. אנו מאמינים שכל קמעונאי מקוון בעולם זקוק לפתרון התמחור כדי להיות רלוונטי בשוק תחרותי זה, לכן פוטנציאל החברה עצום. אנו מאמינים שנוכל לבנות חברה גדולה ועצמאית, שבעתיד תהפוך לציבורית.

 

Sagi-c@yedioth.co.il

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים