מותג סלולר לצעירים: וידיאו ומוזיקה חינם
"היי מובייל" יציע חבילות על רשת פלאפון – עם טלוויזיה, מוזיקה, אחסון והטבות מיוחדות לצעירים • למיזם החדש אחראי יעקב קדמי, ממקימי חברת פרטנר
חברת "לונאמי מובייל" בראשות יעקב קדמי – מומחה לשיווק, מוותיקי תעשיית הסלולר בישראל וממקימי פרטנר – יוצאת במיזם סלולרי הפונה לצעירים, Hii Mobile.
המותג החדש יציע חבילות סלולר על רשת פלאפון, במחירים שיתחרו בהצעות הזולות בשוק, אבל יוסיף להן גם 3 שירותים במתנה: אפליקציות המוזיקה (מיוזיקס) והטלוויזיה (סופר־TV) של פלאפון, וכן 100 ג'יגה־בייט לאחסון בענן. נפח הגלישה שיידרש לאפליקציית הזללניות הללו יינתן למנוי חינם. עוד ייכלל בחבילה כרטיס קניות נטען ברשתות לצעירים, שיעניק לבעליו החזר של 10% לקנייה.
המיזם החדש יפעל כסוג של מפעילה וירטואלית, אף שבפועל אינו כזה: הוא ישווק מוצרים נוספים ולא יציע שירותי תמיכה סלולריים. מנויי היי מובייל יהיו מנויי פלאפון לכל דבר, ויקבלו ממנה את החשבונית החודשית.
המותג יציע 3 חבילות סלולר: חבילה ב־29 שקל בחודש עם שיחות והודעות ללא הגבלה וחבילת גלישה של 5 ג'יגה; חבילה ב־39 שקל עם 8 ג'יגה; וחבילה ב־49 שקל עם 10 ג'יגה. לשם השוואה, חבילות דומות שנרכשות ישירות בפלאפון, עם 3 השירותים הנוספים, עולות כ־88 שקל (8 ג'יגה) וכ־98 שקל (10 ג'יגה), ללא הרחבת גלישה לצעירים.
כל אדם יכול להצטרף לחבילות היי מובייל, אבל מנויים מגיל 15 עד 25 או סטודנטים יזכו לבונוס: בחבילה הראשונה – עוד 1 ג'יגה לגלישה, ובשתי האחרות – עוד 2 ג'יגה.
מחירי 3 החבילות לשנה בלבד, ואחר כך המחיר יעלה.
היי מובייל נכנסת בכך לתחום שבעבר נשלט על ידי מחלקות השיווק הגדולות של מפעילות הסלולר. המשבר בענף צימצם מאוד את גודל המחלקות הללו ואת תקציביהן.
לקוחות קיימים של פלאפון (כולל יופון, וואלה־מובייל) שיבקשו לעבור למיזם החדש יידרשו לשלם קנס של 59 שקל. מצד שני, הם יהיו פטורים מתשלום על החלפת כרטיס הסים.

