ראשון 18 בנובמבר 2018
בפייסבוקבטוויטרבאינסטגרם
נגישות
ידיעות אחרונות
הכי מטוקבקות
    hadas-ba
    חדשות • 21.04.2016
    יום חמישי הגדול
    לא מצליחים להוציא מהראש את "היום יום חמישי"? הלהיט שכבש את כל קבוצות הווטסאפ מגיע למסך הטלוויזיה † רשת "דלתא" תהפוך אותו לפרסומת - אחרי שקנתה את הזכויות מערוץ הופ! קטנטנים
    נווית זומר ודני ספקטור

    בחודשים האחרונים אף אחד לא יכול היה להתחמק מזה: ברשת הפייסבוק, בקבוצות הווטסאפ ובתיבות המייל לא חדלו הסרטונים להגיע. בעלי חיים, חיילים, חרדים, תינוקות, דמויות מצוירות ועוד – כולם מרקדים במרץ ובפיהם אותו השיר: "היום יום חמישי".

     

    השיר הקצרצר הוא בכלל מנגינה לילדים: הוא הולחן במקור לפני כשלוש שנים על ידי אמיר לקנר עבור ערוץ הטלוויזיה "הופ! קטנטנים", במטרה לסייע לילדי הגן להתמצא טוב יותר במסגרות זמן. מדי יום משודר השיר בערוץ, בהתאמת שם היום, ובליווי קליפ אנימציה קצר.

     

    הלחן הקליט הפך לאהוב מאוד בבתים רבים של צופי "הופ!", וגם גננות אימצו אותו בגני הילדים ושרו אותו מדי בוקר עם ילדי הגן.

     

    בשבוע העבודה הישראלי, שמסתיים ברובו ביום חמישי, הפכה גרסת יום חמישי של השיר לסוג של המנון, ורבים שולחים ברשתות החברתיות את הגירסאות השונות שנערכו לו, כאות עידוד לקראת סופו של שבוע עבודה עמוס ולקראת הכניסה לסוף השבוע. גם "ארץ נהדרת" העניקה לו כבוד ודחיפה. בהמשך נולדו גם גרסאות רמיקס שהפכו אותו לקליט ומהיר יותר.

     

    אם אתם לא מצליחים להוציא אותו מהראש או מהווטסאפ – הוא לא יעזוב אתכם גם בטלוויזיה. רשת ההלבשה "דלתא" רכשה מ"הופ!" את הזכויות על שיר יום חמישי, עבור קמפיין הקיץ של מותג בגדי הילדים שלה.

     

    אלונה אבט, מנכ"לית משותפת ב"הופ!", שמחה על שיתוף הפעולה: "אנחנו מעריכים את זה שהשמחה שעוברת בשיר ובמנגינה הקליטה שלו סייעו להפוך אותו לאחד מלהיטי הרשת המצליחים ביותר אי פעם בעולם הילדים".

     

     

     

     


    פרסום ראשון: 21.04.16 , 00:43